Älskade vännen......

Detta är vad som hände igår och detta skrev jag igår det var strul här på bloggen och gick inte att ladda upp men nu så funkar det bättre :D


Idag har det varit full rulle sedan jag vakna upp. Började dagen med en rejäl bra och mycket hälsosam frukost, mitt motto är gott och nyttigt :D Och ja, de går faktiskt alldeles utmärkt att få ihop dom där :D
Sen följdes det av lite städning (jag vet, som vanligt) lite chattande på msn och där bestämdes det att min kära vän Stefan skulle komma till mej och min undsättning för shopping senare på dagen hipp hipp hurra ännu en underbar Stefan dag! :D hahaha....... Efter vi hade bestämt detta tog jag med mej min varulv till jycke och hämtade på vägen upp min mörsa som bor väldigt nära mej, smidigt som sjutton kan jag lova :) Och vi tog en timmas promenad med chesse bjässe. Blev en hel del pinnar att kasta kan jag lova :D Och jag ska inte glömma att nämna vädret och absolut inte när det är så att jag bor i sveriges regnigaste stad BORÅS vädret var helt ljuvligt strålande sol och underbar värme så tajta jeans jackan åkte på kan jag lova ;) Kändes somrigt värre.....myspys.....
När jag kom tillbaka med min varulv till lägenheten så öppnade jag balkongdörren för att få in lite härlig frisk luft och då gjorde katten sin premiär på balkongen genom att hoppa upp på balkongräcket och kisa mot solen och ha de riktigt göttans :D Och Chess la sej för att sova en kort stund ute i friska luften ( som egentigen inte är så frisk där med tanke på att vi bor så dumt så vi har balkongen ut mot vägen men men).

Sen slet jag av mej mina skogsluffar kläder oh drog på mej de tajta jeansen och de bar av mot stan för att möta min älskade vän Stefan som stressat på jobbet för att få träffa mej :) *söt söt och söttttt*
Vi började vandringen mot stan och gick i solen och snacka om både det ena och det andra mysigt, sen när vi väl kom till stan så gick vi direkt till det stället där Stefan skulle komma att trivas bäst nämligen HM där jag testade många olika bh:ar och generös var jag när lilla Inke pinke fick kolla in hur dom olika modellerna satt och med ett leende på läpparna säga sin åsikt som var löjligt lik min egna :D hahha *you and me steffi där ;) *
Därifrån gick vi med två snygga bh:ar, synd att det är så dyrt med underkläder speciellt för oss tjejer som har en balkong att stödja......hahaha :D  Men men sånt är livet.
Köpte även en go body lotion och lite annat smått och gott där.
Sen bar det av för att leta mat hungriga som två vargar var vi båda två och vi såg vårt byte Shiva indisk resturang men blev ja, i alla fall jag djupt besviken när den var stängd :( Så vi funderade lite och riktade oss sedan in på Chinatown ett bra ställe med väldigt god mat och där man kan välja mellan japansk, vietnamesik och kinamat :) Vi valde två rätter och samsas om en kina och en japansk......älskar den japanska :D
Åt rejält och drack en iskall go öl, kan de bli bättre? :D Vi njöt i fulla drag!
Sen efter detta köpte jag en billig kjol som jag ska ha med mej på fotningen på söndag.
Plus att lilla jag köpte hantlar jag ska träna med hemma, så kan jag träna ännu mer intensivt och hårt I love that! :D
Självklart köpte jag sådana man kan bygga på med fler tyngder, funderar även starkt på att köpa en skivstång framöver :) Så snart har jag rejäla biceps ;) Eller nja, jag tycker inte det är snyggt med tjejer med för stora muskler så jag kommer vara lite försiktig.... men akta er för mej säger jag bara och om du inte tror mej så fråga Stefan han vet  Im dangerous!  Sen bar det hem till lilla mej och vi möttes vid dörren av en helt överlycklig liten pojk ja och ni vet alla vem jag menar eller hur? Ja, självklart Chess :D Gosade lite med honom, sen sjöng jag för Stefan som aldrig verkade vilja att jag skulle sluta, trots ringrostig röst idag...... :)
Han fick ännu en privat sång show, de du Stefan känn dej hedrad....hahahhaa.......
Snacka lite skit, käka lite äpple och tog med oss Chess på sista kvällspromenaden och jag passade på att handla hem lite go och jaaaaa nyttig mat :D Känns bra.....för både kropp och själ :)

Killen jobbade till sent idag sen var han iväg även denna veckan och spela rollspel, kul att han har nåt skoj att pyssla med, tycker jag :D

" Solen värmer min kalla kropp betyder det att jag mer och mer kommer kunna bryta mej loss? "

Pussisar
// ***Sol Malin***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback