Ett ensamt värkande hjärta......

Ja, så nu sitter man här tredje dagen på mitt och killens uppehåll och det känns, det svider, bränner, tynger ner mej totalt. Har inte lust eller ork att vara social med andra just nu utan drar mej tillbaka för att reflektera och försöka hitta mej själv vilket inte är det lättaste i denna soppan. Att en sån sak som ja vad kan de ha varit 20 pussar om dagen försvunnit och blivit 0 påverkar mej både psykiskt och fysiskt. Saknar att hålla om nån när jag ser på tv, redan! Jag har i alla fall kommit underfund med att jag är ingen människa som är gjord för att vara singel :S
Jag är enormt beroende av fysisk närhet har jag också blivit ännu mer medveten om. Ja, vad ska jag mer skriva om detta det är tungt som sjutton här i Borås just nu ett ensamt värkande hjärta med ett skal som ler och skrattar.

Igår tränade jag hemma styrketräning med mina hantlar m.m. blev rygg, triceps, biceps och magen såklart :)
Idag är det spinning och på onsdag gymmet :) Det känns i alla fall bra behöver få ut alla känslor och det är ett bra sätt, trampa som en dåre, lyfta som en dåre, springa som en dåre, gråta som en dåre....................

Igår låg jag ute med Chess i solen en stund, och har nu precis stängt balkongdörren satt nämligen därute lite över en timma och nu har Malin med den mjölk vita hyn börjat få färg :) Det är lustigt jag blir enormt brun på sommaren jag slår de flesta i min närhet trots att de är mycket mycket brunare än jag är annars då jag mot september/oktober får tillbaka min ljusa hy. För att sen i Maj/Juni börja bli pepparkaka :D

Vår nya data kom de tillbaka med från lagningen förra veckan men vi upptäckte då att de inte fixat alla fel och därför hämtar dom den igen idag! :( Fy fan va dåligt, de borde ju i alla fall kunna kompensera en sån miss tycker man.
Så jag får sitta här vid den gamla skruttiga saken som bara funkar ibland :S Uscha hu je da mej :(
Ska efter detta både gå ut med hunden och handla hem lite mat.

" Hjärta söker ett speciellt hjärta "

Pöss
//Ensamheten i egen hög person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback