Ett misstag här kommer en varning!

Nu sitter jag här och är skakis i hela kroppen och mår fortfarande illa av filmen som var slut för en kort stund sedan. Om man vill se en skräckis som är från en verklig händelse och man vill må riktigt dåligt efteråt så ska man absolut se den filmen jag sett ikväll. Om man däremot vill se en skräckis som man blir skrämd av men som man sedan kan ruska bort fort då hyr en annan film och absolut inte denna. Jag såg Grimm Love som handlade om kannibalen från Rothenburg. Jag hyrde den för jag gillar verklighetsbaserade filmer + jag gillar att bli skrämd är därför ett stort fan av skräck/rysare/thriller. Men hade jag vetat att jag skulle må såhär dåligt efteråt hade jag aldrig sett den det kan jag lova, den var bara 1timma och 14min lång och det är ju en kort film faktiskt men när man såg på den så kändes den inte kort, inte av anledningen att den var dålig utan istället av den anledningen att varje minut så satt man som på nålar och stämningen var inte obehaglig utan mer avskyvärd. Ne fy fan.......
Måste försöka tänka på nåt annat annars kommer jag kräkas, mår illa som en dåre :(

Såg en annan film tidigare idag den var helt okej den hette The listening eller nåt sånt med Robin Williams han e en ganska bra skådis tycker ja :) Sen igår såg vi på " Säg att du älskar mej " den var ganska bra, tråkigt att kvaliten på filmen var så enormt varierande ena minuten var skådespeleriet super sen var de plötsligt kass för att sedan vara superbra igen sånt är enormt frustrerande tycker jag serru. :(
Mmm..... Sen igår såg jag även " En obekväm sanning " filmen som ALLA verkligen borde se den var skrämmande och det värsta är att det är så det ser ut nu. Den handlar ju om vår miljö, vår planet och vart vi är på väg och den vägen är skrämmande och ännu mer skrämmande är det att om vi människor inte gör enormt drastiska åtgärder så kommer vi inte finnas speciellt länge till och redan nästa generation kommer bli väldigt påverkade av våra val i endast negativ bemärkelse. Så som sagt har du inte sett den så se den genast och lär dej hur just du ska och kan hjälpa miljön och alla dessa faktorer som spelar in på bästa sätt. Just nu dör tusentals sälungar endast några veckor gamla och det är vårat fel! Det finns inget djur i hela världen som förstört och förstör så mycket som vi människor det är verkligen på tiden och dax att ta vårat ansvar innan det är för sent!!!
Annars idag har det varit en ganska lugn och behaglig dag faktiskt sett på film, varit ute med chess, lagat mat ihop med killen nyttig, go och härlig mat. Sen läst en del i lite tidningar, faktiskt ätit årets första glass tyckte att det kan man ju i alla fall få göra har om inte jag minns fel inte ätit glass på ett helt år och jag åt faktiskt en liten glass me!:)

Imorgon ska jag på spinning på kvällen likaså på onsdag kväll. Två spinning pass blir det denna veckan + ett styrketräningspass, kanske två :) Känns bra det mår jag och min kropp bra av så de så! :)
På fredag ska jag och Inke Pinke på bio en film om Edith Piaf får se om den är bra men de tror jag :) Inke ska nämligen vara så snäll och bjuda mej på de, hur gulligt är inte de?! :D
Och det passar bra för den dagen spelar ändå killen rollspel hela dagen och hela kvällen, puuhhh :(
Sen på lördag fyller killen år och då blir det öl, se på elfsborg och sen hem till morsan och käka påskmat :)
Så denna veckan måste jag köpa presenter me :)
Sen på söndag är det stort släktkalas med killens släkt som självklart vill fira honom. *Puuuh*
Så denna veckan händer det en del grejer helt klart och mer blir det alltid för rätt som det är dyker det upp nåt nytt eller nån får en genialisk ide och så plötsligt har man att göra dygnet om!
Skönt är det verkligen att vädret är så härligt i alla fall, njuter till fullo! :D

På måndag är det fotning igen då är det fashion som gäller och blir säkert lite porträtt också och lite annat blandat.
Ska bli skoj! :D  Sen ska jag verkligen ha bränt skivan till studioinspelningen då också senast då!

En annan rolig sak är att de nu hört av sej från visningar med salmings underkläder och lite andra märken och vill ha mej som en av deras catwalk modeller ur kul som helst! Tyvärr fick jag tacka nej till föregående helg då jag inte mådde prima men kändes piss att tacka nej till att bo på elite hotell och gå på en visning på fredagen i växjö och sen en på lördagen på gotland :( Men men de hör av sej igen sa de så de blir nog bra serru! :D

Jaja, nu ska jag kolla runt lite på alla mina sidor sen ska jag hitta på nåt annat vad det nu blir!
Lägger till en till ny bild också så ni har nåt att glutta på! :D

" Alla modeller är faktiskt inte IQ befriade, titta på mej jag är ett bra exempel med IQ 141 "

Kramar
//Vinkliga ben :S


image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback