Heldagsfotning + tomhet......

Natten som var va hemsk, jobbig, smärtsam, frustrerande och mycket tårar. Jag och killen har nu bestämt oss för att ta en paus i vårt förhållande och så får vi se om vi blir ihop igen eller inte det beror på många faktorer utgången av detta. När man varit ihop med någon så länge det vill säga flera år i vårt fall så blir man enormt tajta och vi mer tajta än de flesta då vi haft många svåra stunder med saker som egentligen inte handlat om oss utan mej och min bakgrundi helvetet. Och nu när man väl är ifrån de helvetet och blivit så tajta, haft så mycket härliga stunder, så mycket skratt, förståelse och ja kärlek i alla dess former och man plötsligt sitter här och inte vet om den man älskar mest i hela världen kommer vara den man fortsätter leva ihop med, skratta & gråta, älska och busa, ta hand om och värna om på alla sätt. Jag vet vad jag hoppas och de vet du med men livet är inte lätt, för min del alldeles för svårt då jag fått ta så många smällar så det är ett under att jag står upp. Han är mitt hjärta, min morgon, mitt skratt ,mitt allt. Depressionen smyger sej på eller ne de gör den inte den smyger f*n inte för en sekund :(
Det gör ont i hela kroppen, men ändå så känner man sej helt tom. Tomhet är den värsta känslan som finns och den farligaste också för den delen. Men nog om detta, tänkte i alla fall skriva lite om de så du som läser min blogg hänger med på vad som händer med mej och min omgivning.



image49



Sov en timma i morse sen var det dags att upp och hoppa tidigt för en heldagsfotogragering med hjärtevännen Stefan, en krävande och en lång arbetsdag. Detta var ett betaljobb som om jag förstått Stefan rätt ska byggas på flera gången så resultatet och materialet blir som han vill. Naturbilder+modell. Vi började fotningen mitt ute på landet i den varma solen helt underbart men kämpigt :) Det är ju så de e när man vill ha bra bilder och vid betaljobb får man verkligen mer än nånsin lägga manken till. Efter några timmar på härliga landet så gav vi oss iväg till havet där åt vi först god grekisk mat då vi var super hungriga! Sen efter de knäppte vi en del bilder vid havet men med tanke på att det blåste enormt kallt och jag är väldigt frusen som person så var vi tvugna att inse fakta att detta får vi vänta med tills lite senare i sommar men vi har definitivt fått några bra bilder där med. Men de flesta togs idag på landet myspys :) Jag och Stefan hade lika roligt som vi alltid har när vi träffas och timmarna flög enormt snabbt och efter vi börjat köra från havet som jag älskar SÅÅÅ mycket så blev det ett helt annat projekt!



image50




Ett as som plågat mej många år i mitt liv sitter på en anstalt (bäst att inte nämna vilken) och vi åkte dit för i mitt huvud har det snurrat så många tankar om hur de ser ut och vart han är, på nåt sätt ger min hjärna inte med sej förräns jag vet att han plågas i alla fall en bråkdel av så mycket som jag plågats av detta monster.
Och min reaktion blev starkare när vi närmade oss än vad jag trodde den skulle bli det var enormt jobbigt och ja många känslor går inte riktigt att beskriva men nu har jag sett de höga stängslena och vet vart fanskapet är.
Chocken av den upplevelsen har fortfarande inte lagt sej dock  :(

Efter detta var både jag och Stefan trötta, tack snälla Stefan som stöttade mej så kärleksfullt i denna svåra stund, så vi reste hemåt mot mej och då hade det blivit kväll och jag fick styra med ratten en bra stund för första gången typ i mitt liv och det gick riktigt bra faktiskt :) Så Stefan har glädjen att lämna in hyrbilen oskadd! haha..... ;)

Nu sitter jag här pratade lite allmänt innan med killen, såg lite på tv ihop och sen gjorde vi lite lätt kvällsmat och sen la han sej. Det syns på honom att han saknar mej som flickvän så att säga och gud vad jag saknar att ligga mot hans varma trygga bröst, jag som mer än någon annan behöver känna den tryggheten.......

Men men....nu har jag skrivit mer än vad jag egentligen orkar så va glad för de :D
Inga citat eller liknande idag från mej känner ingen lust till nåt och har heller ingen ork till nåt annat än de jag mår bra av det vill säga TRÄNING!

Puss
// Modell som känner sej otrygg, ensam i hjärtat och som inte kan annat än att gråta floder....... ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback