Ingen sol men heller inte kallt :)

Mmm, kom precis ut från duschen de va göttans må jag säga :) Kommer bli två duschningar för mej idag då jag ska träna ikväll spinning serru :) *trampelitraaaaammmmmp* Ska bli väldigt skönt, som vanligt :)
Men kvällens duschning blir en sån där lång go duschning då är det nämligen dax för veckans peeling m.m.
Luktar helt underbart efter de för att inte ens tala om hur mjuk och len man blir :) *mysigt*
Har också varit ute med Chesse mannen en stund vädret känns ganska okej men hade varit mycket härligare om solen kikat fram också, men men så länge det inte är iskallt så är jag nöjd, lilla frusna jag. Fråga Inke han vet!!!
Har också varit och handlat lite mat och nu e jag typ bankrutt :S Aldrig skoj :( Men men på lördag är det jobb igen då jävlar rockn roll i Lund :) Ska rocka röven av folket på träffen haha men framförallt rocka loss Inkes röv ;) *Grrr*
Killen ska iväg till kompisarna och se på fotboll ikväll när jag tränar så det passar ju alldeles utmärkt faktiskt.
Kul för honom att han kommer iväg till sina tokiga fotbollskompisar haha, de är stolliga allihopa!
Men tro inget annat nu för guds skull jag håller också stenhårt på Elfsborg i alla lägen! Så de så!

Har en sak jag inte tänker ta upp på bloggen men som ändå tynger mej eller ja framförallt får mej att tänka som en besatt, mm.....så ni vet de jag har mycket att tänka på just nu men men allt löser sej bitches :D

Ne, nu ska jag faktiskt inte skriva mer utan kura ihop mej i soffan under filten och läsa aftonbladet myspys faktorn mycket hög :) Men ha de bra och halka inte inne på City de är så pinsamt JAG LOVAR!    :s

" Det finns inget mer värdefullt än att vara frisk och må bra tänk på de när du klagar över skitsaker "

// Your bitch ;)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Min röv är fast o vältränad så du får allt rocka på rejält för att den ska lossna.. typ högsta volym i bilen! :p

2007-04-24 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback