Jag älskar sol och glass :D

Nu är det underbart väder i Borås önska verkligen att det jämt kunde vara detta härliga sommarväder! :)
Om en liten stund ska jag gå ut med Chesse Bjässe :) Han längtar kan jag lova.
Katten sitter och spanar på balkongen och roar sej själv, sötnos hon me.

Igår hände mindre roliga saker men har inte ork, tid eller lust att gå in på det nu. Men i alla fall gör det att det varit en lugn dag idag, lite städning, legat och läst och sådär myspys lugnt som man behöver ha de ibland.
Ojj, va min mage kurrar dags att ta nåt mer att äta.

En tråkig sak är att det inte blir nån resa till Lund pga av dagen igår. Men istället blir det fotning på söndag heldagsfotning med Steffi ;)

Nu ska jag ta nåt att käka. Pöss

//Tokan Moi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback