På lördag reser vi igen :)

Ja, jag vet de är superdåligt av mej att inte ha skrivit på så länge men försök förstå att jag ännu en gång har haft fullt upp! Och om du inte förstår de så SLUTA LÄS! :D

Jag och killen är ju ihop igen men det går ganska ostabilt framåt så att säga men jag hoppas, ber och tror på något vis att allt ska bli bra. Så håll alla tummar du har för de behövs kan jag lova!
Än så länge idag har jag faktiskt inte gjort så mycket har inte mått helt hundra så att säga, läst en stund, städat en del, rensat kylskåpet och skrivit inköpslista en matig sådan...hhehe :D
Behöver strax gå ut med Chesse Bjässe tänkte inte gå så långt i detta ur usla väder som förpestar Borås ännu en gång! Nån som har lust att flytta med mej till Santa Monica i USA? :)
Står några män i uniform utanför mitt fönster och jag kan inte bli klok på vad dom sysslar med ser ut som de endast vattnar vägarna! Och det behövs knappast kan jag lova, jaja vad gör man inte för lite kosing :D

Jag gjorde ju inspelningen som killen postar idag men den blev inte så bra jag vakna och var kass i halsen och förkyld :( Jävla typiskt tror jag blir TOOOKIG Muuuhuhuhuhuhuuuuuuu japp där kom de galna kosjukan lever fortfarande kvar i min kropp och jag gillar att smitta folk, mohaha... :D

Inke pinkes videokamera var det i alla fall jag låna tack för de Inke ;) När han hämtade den i Borås så fikade vi och snacka skit en stund va trevligt, men vi har de ju alltid trevligt jag och Inke och på lördag tidig tidig morgon åker vi till Lund för fotograferingar. Ska bli skoj, men det kommer krävas en hel del av mej ännu en gång är det naturfotografering men också en fototräff som vi om jag förstått det hela rätt ska försöka vara lite involverade i också. Den mycket trevliga och duktiga fotografen Lotta har en härlig foto tanke som hon vill använda mej på " tuff brud på snygg MC " Hell yeah :) Kommer nog bli hur kul som helst och ni mina kära läsare kommer ju absolut få se i alla fall några bilder när jag kommer hem från denna resan :D
Antagligen blir det även övernattning då det är så långt härifrån men de ska nog gå bra.
Kan även glädja er nu med att min hemsida kommit upp igen dock är den inte uppdaterad men lite äldre bilder (några månader) finns det i alla fall där och lite info om moi! :) www.unpolisheddiamond.com

" Det finns ingen enkel väg att passera för att bli en riktigt lysande stjärna "

Pöss
//Eran dogwalker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback