Snälla solen stanna i Borås :)

Nu sitter man då här efter varit ute med hunden och killen tre timmar läst, snackat, tränat och lekt med hunden mysigt. Vädret är ju verkligen helt underbart sommar sommar och sommar väder :)
Älskar värmen och framförallt att det inte regnar för bor man i Borås så vänjer man sej på nåt konstigt sätt vid regn!
Men nu hoppas jag detta vädret håller i sej i evigheter!!! I morgon är det fotning hela dagen och jag har en del att pyssla med ikväll måste måla tå och fingernaglar bla. Stefan har höga förväntningar och krav med på detta jobb och jag ska göra allt i min makt för att göra honom helt till freds. Tror jag kommer fixa de vad tror du?! :D

Sitter här med en öl i handen och är lite lite smålullig i huvet så trivs jag bäst, eller ja nästan ;)
Va och handla innan kånka och slet duktiga Malin kika fram för en stund där men luras inte av de....hehe.... :D
Killen ser på fotboll och jag har ganska trist men en öl kan ju roa en för stund för de mesta.

Så vad händer mer i veckan mmm....tränar på tisdag + några dagar till såklart :) Sen kanske det blir en fotning till, sen vet man aldrig om de hör av sej och vill ha mej till nån underklädesvisning så vi får se. Studioinspelningen kommer snart bli av också och då kommer du kunna gå in på min hemsida och lyssna på mej. :)
Ska bli kul och väldigt spännande.

Men men nu ska jag lägga mej och läsa aftonbladet och försöka att inte störa killen mitt i fotbollen.
Puss på dej Inke tänker på dej imorgon är de dax igen ;)
Ledsen men idag kommer inget citat från mej och min lilla ärthjärna utan istället dagens blablabla :)

Dagens ord : Sol
Dagens tanke : Barnförbjudet
Dagens färg : Korall
Dagens känsla : Tillfreds
Dagens fundering : Morgondagen

Pöss
//Tjejen som kommer gående med ett brett leende kisandes mot solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback