Status: Fullt upp :)

Igår var det fullt upp nästan hela dagen och idag har det varit en del med. Killen fyller år på lördag och igår var jag ute och leta födelsedagspresenter till honom och hitta en hel del och köpte en hel del också om man ser till att jag inte har nån väska med guldpengar som pippi, tyvärr :(
Han önskade sej ett regnställ och det hittade jag och köpte, sen blev det en dyrare finare deo som luktar supergott, härliga doftljus, en snygg t-shirt värsta tuffingen kommer han bli i den :) sen en nödvändig sak nämligen diskställ till våra bestick, jajajaja jag vet inte jättekul att få men vad gör man? Om det behövs kan han väl lika väl få det som en extra present? haha.... :D Sen en riktigt stilig fotoram som det får plats fyra "normal stora" kort i tänkte jag, han hunden och katten perfekt ju! Sen ska jag förklara det roliga bakom nästa present eller ja lustiga i alla fall såhär är det jag är en mycket hälsosam människa med vad jag äter men samtidigt väldigt noga med smaken inga jävla soyaprodukter här inte haha......men det innebär i alla fall att vi gått för ungefär ett år sedan gick från läsk-godis-snabbmats fällan och började leva hälsosamt + att jag började träna rejält i den vevan :) Så visst äter vi godis och dricker dricka ibland för det är ju super smaskens men det får räcka att göra det på helgen! Så det så.
Så sa killen härom dagen att
- Mmm....ett stort påskägg vore inte fel. Och jag nappade direkt skratta bara åt honom men igår så köpte jag det största påskägget jag kunde hitta och köpte flera kg godis och fyllde det med hans älsklingsgodis skumtomtar, kexchoklad, polly, blandgodis, tuggummin, ako kolor, lakrits m.m. Och det köpte jag självklart i början av min handling och fick släpa på som en dåre runt hela knalleland trodde mina axlar skulle gå av...hehe...snacka med Stefan vid denna stunden med han tycker jag e tokig, och du Stefan du har RÄTT!!! :D
Väl hemma så skulle jag slå in detta åbäcket och det var inte det lättaste men jag fick till det snyggt trots det måste jag säga :) Så nu hoppas jag han blir nöjd på sin födelsedag :D I vilket fall som helst kommer jag få en mycket lustig blick hahha......kan säga med lite darrning på insidan att godiset gick loss på sisodär 400-500spänn oopps!
Men men oförglömligt i alla fall både för mej och definitivt för honom haha........ :)
Fyndade även ett par helt okej dojjor igår med kändes bra, har varit runt i ja, nästan hela borås och letat dojjor typ lite ballerina stuk på men ALLA har varit för breda för mina fiskpinne fötter men dessa passade + va billiga :)
När jag var klar på stan så var mina fötter ömma som tusan och jag la mej i soffan och jag och killen kikade film Stora och små mirakel tror jag den hette med Peter Haber ganska schysst rulle faktiskt :D Lite blandad med vilka känslor den framkalla både lite nerstämdhet men sen också goa skratt :D Sånt gillar jag serru.
Sen kolla vi självklart Shark det är bra som tusan och spelade som vanligt in American Idol det går ju samtidigt, uttagningen till American Idol är fasiken störtskön haha, sicka nötter det finns! Ibland skrattar jag så mycket så jag måste lägga mej på golvet *magkramp* hahaha......så det är inte ovanligt att man ser mej helt nergråten av skratt när detta program visas :D  Sen tränade jag igår med just de spinning var det då och även idag blir det ett spinning pass, dax att köra på stenhårt igen. Igår på spinningen var de mindre kul när jag hamnade på en cykel som var för hårt spänd och redan när jag hade tyngdnivån eller vad jag nu ska kalla det på det lättaste så var det svintungt, och ledaren ger alltid mej en extra blick ( inte konstigt mej kan man ju pusha så jag nästan svimmar, måste va kul ) och när det var dax att vrida på utav helvete på ett av de tunga blocken så krampade mina ben så jag trodde jag skulle tuppa av, men envis som synden själv drog jag på och inte så mycket som vi skulle heller utan ännu mer. Det finns bara en enda människa i hela världen som skulle göra det och de är jag!!! :D
Kändes riktigt bra efteråt men mina ben kändes lika möra som köttet i min köttgryta :) Men ingen träningsvärk nepp, sånt får inte jag längre i benen. När man var mindre tränad så älskade man träningsvärken man lite tog det som ett bevis på att man hade kämpat, men nu när jag tränar är jag tio gånger hårdare men nepp ingen träningsvärk. Utan rejält med stretching och ett brett leende så är jag redo dagen efter igen såklart! :D


Idag så var jag och killen ihop på stan och kikade litegrann hände inte så mycket mest gick runt och fula oss och kika runt. Köpte rengöringsmedel, kul att veta eller hur?! haha *skurkärring det e jag de*
Sen har jag sjungt en liten stund också men rösten var inte på sitt bästa humör idag, trist :(
Har blivit helt besatt av en låt nu nämligen " Give it to me" med Nelly Furtado, Timbaland och Justin Timberlake vill tillägga att jag i regel inte lyssnar på Justin Timberlake. Men denna låten är liksom ja, vad ska man säga jag får lust att kasta på mej en mini kjol och shaka loss utav helsike thats a great feeling :D
Men men nu får jag ta nåt litet att äta för 18.15 sitter jag på cykeln och trampar med rejält mycket tyngre motstånd än mina medcyklister :)

" Efter regn kommer solsken även här i Borås "

Kramar och pöss
//Cyklisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback