Vilka dagar........

Ojojoj, vet inte vart jag ska börja nu det har hänt saker hela tiden verkligen varit löjligt mycket att göra känner både jag och min kropp :S Jo jag får väl börja berätta om underklädes visningen för Salming de var kul det var jag och två modeller till kvällen till ära vi var inte bara mannekänger utan också värdinnor både före och efter visningen.
Underbara älskade vännen Stefan fixade hyrbil och körde vägen till Växjö det var fullt ös i bilen med stenhög musik och en nervöst sjungande Malin :D  Stefan körde lugnt och sansat (tack Stefan för att du körde) och killen satt i baksätet och nynnade med i musiken. När vi kom fram så gick vi in på en resturang och vi var super hungriga allihopa och jag och Stefan  var ju självklart värst hahaa.....beställde in en varsin mega portion och tävlade om vem som fick i sej mest och nej de va egentligen inte rättvist om man tänker på att jag är mindre än Stefan på alla sätt och vis men det blev i alla fall lika :) De ni! Men jag måste erkänna att sista klyftpotatisen gick motvilligt ner haha......
Sen bar det av till stället allt skulle äga rum på nämligen klubben Grace+ hotellet Plaza Elite där träffade jag de andra två tjejerna och dom var SÅÅÅ smala, herregud kände mej som en knubbsäl men men.....
Trevligt hade vi och snacka mycket skit såklart, de gör ju tjejer :)  Några deffade killar rigade upp "scenen" och sen klockan tio började det strömma in folk och mitt linne jag skulle bära åkte genast på :) Och jag började mingla runt.
Ganska kul men mycket jobbiga karlar fast värre blev de :S *hjälp*
Tillslut var det dax för visningen och behöver jag ens nämna att mina nerver var i ett utomjordiskt skick? :)
Visningen gick i alla fall bra och det var ganska kul faktiskt :) Han som höll i de var nöjd med mej efteråt och det kändes mycket bra.                                                                     image45      image46       
 
Ja, här ovanför ser ni en bild från visningen och en bild tagen av Stefan på mej en liten stund innan visningen.
Efter visningen så fortsatte jobbet med att mingla runt och det var en hel del svin till karlar där men så är det ju alltid, jag hanterade situationerna mycket bra i alla fall och det känns skönt. Efter detta ca. två på natten så var det dax för hemfärd och vi vara alla tre mycket trötta och stackars stackars Stefan fick ju köra, den enda me körkort!
Vi fick ta flera pauser för vännens skull och det var nödvändigt för ibland trodde jag faktiskt att han sov när han körde! *hjälp* hahaa.....*puss på dej Stefan*
Var hemma en stund innan fem och drygt en timma senare sov jag som en stock men sov tyvärr inte länge förräns jag vakna :( *pust & stön*

Och plötsligt var det fredag killen spelade rollspel och meningen var att jag och kära Stefan skulle gå på bio vilket jag verkligen ville men min kropp skrek bara en enda sak : NEJ FÖR HELSIKE VILA VILA VILA!!!!!
Och jag blev tvungen att lyda :( Synd men sant. Var ute med hunden, städa, laga mat, var en stund hos mamma och tjöttade sen hem igen till hunden. Mådde inte jättebra kände mej ganska deppig och har så varit enda fram tills nu :( I alla fall bjöd helgen på ännu mer stoj nämligen killens födelsedag på lördagen den dagen var superbra men jag mådde som sagt inte hundra trots de. Vi gick till en pub drack mycket mer öl än vad jag hade räknat med och därigenom blev vi båda riktigt fulla, stod och hejade på elfsborg som en dåre och njöt första halvlek då jag fortfarande hade nån känsel kvar i tårna värre blev de andra halvlek men en sann elfsborgare viker sej inte utan jag skrek, sjöng, hoppa som en tok såklart! :D En gång elfsborgare alltid elfsborgare!!! så de så..... :D
Efter det var det mat hos morsan och det var göttans kan jag lova, träffade min moster och hennes man min morfar och hans fru och några till och vi hade trevligt tills på kvällskvisten så det var dax att bege sej hemåt till lilla Chess som då varit ensam flera timmar. Han blev helt överlycklig som vanligt, sötnos de e va han e de.
Söndag nja, inte så mycke till bakfylla men litegrann. Blev mest att kolla film och tv. Inte så mycket kul att säga om den dagen. Jo, de va ju släktkalas då, uscha va vidrigt de va! :( Killens släkt gillar mej inte längre vet egentligen inte direkt varför men men....skitsamma man kan inte gilla alla, och du psst....jag gillar inte dem heller! :S

Ja och sen idag, som nu blivit igår så träna jag styrketräning och som de blivit nu tisdag så står spinning på schemat, onsdag styrketräning igen och torsdag spinning igen. Sen söndag heldags fotning med kära Stefan.

Ja, de är väl de i stora drag som hänt de senaste dagarna så se till att ha en fin tisdag nu allihopa!

" När du mår så dåligt så inte ens din bästa vän kan tänka sej att byta med dej några timmar då är det illa "

Puss & kram
//Pålägget Salming :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback