Allt är sååå bra :D

Vi har det superbra. Såg på den nya Wallander filmen för en stund sedan " Pyramiden " den va helt klart bra! :)
Spännande, om en stund ska vi se " Från andra sidan " med b.la. Calista Flockhart den verkar såå bra tycker jag!
Sen ska vi även se till att jag skrubbas flera gånger med hibiskrubb ikväll då jag imorgon ska in på titthålsoperation på morgonen, så vi åker härifrån sthlm klockan 03.00 för att vara hos läkarn i göteborg lite innan halv åtta på morgonen. Är jättenervös :(   Känns inte kul nånstans, men samtidigt har jag så jävla ont av de nu så de är bara att göra för detta funkar liksom inte, denna värken är såååå hemsk! :(
Puzzler å jag har askul igår blev de dock lite catfight men de är bara för vi är helt tokiga i bollen båda två! :S
Är ganska sugen på att flytta upp hit, vi har askul å jag behöver verkligen miljöombyte!
Nu ska vi se på film!
Puss & Kram
//Stilett Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback