Bortlovad till Puzzler.......

idag den 18/12 2007 så förlovade vi oss! Vi är superkära & älskar varandra enormt mycket.
Vi känner extrem tillit till varandra och han får mej verkligen att känna mej som den vackraste, bästa
kvinnan i hela världen. Jag är så enormt lycklig att jag träffat denna underbara man som ger
mej så enormt mycket kärlek. Sen att han kommit tvåa i VM i brottning för många år sedan är ju lite
kaxigt också eller hur?! haha.....Han vill mej allt väl, överöser mej med komplimanger & kärlek på
ett sätt jag tyvärr aldrig innan upplevt. Jag flyttar till sthlm till min älskling inom två veckor och det
känns helt galet men ändå helt underbart, jag tror eller snarare är ganska säker på att jag & han
kommer få ett underbart liv tillsammans. Vi har väldigt lika värderingar och är båda lojala & kärleksfulla.
Så efter att ha gått lite i gamla stan på julmarknaden så åkte vi till Kista Köpcentrum.
Så min älskade gick ner på knä i Kista köpcentrum, de vill säga sveriges största köpcentrum.
Där stod han på knä med ett stort leende på läpparna och sa:
- Malin vill du gifta dej med mej?
Utan att tveka en sekund så kom svaret JAAA, ja och JA! Han trädde den extremt vackra ringen på mitt
finger & jag kände mej så lycklig en människa kan bli. Vi satt där och kramades en stund och kysstes
jag kunde inte hålla tillbaka tårarna utan de blev några tårar som föll på mina rosiga kinder.

image457
I gamla stan vid julmarknaden ca. 2timmar innan förlovningen :)
image458
Hos sveriges bästa guldsmed med de vackraste smyckena du kan tänka dej! :)

Puzzlers egna ord:

En lite märklig känsla att nåt som känns så självklart samtidigt kan kännas så overkligt och stort.
Att på fyra  veckor gå från obekanta till en slags insikt om att vi måste känt varandra i minst ett
par hundra år, haha.... är en ganska snabb resa! Så att fria till Malin kändes som den mest
naturliga saken i världen, säger då en kille som av princip hela sitt liv avfärdat äktenskap som
nånting obegripligt. Men även den starkaste övertygelsen kan bli en fullkomligt obekant känsla
när rätt ingredienser hamnar i den godaste av kompotter. Så denna nyss startade helt galna berg
och dalbana som gör en så berusad av kärlek & lycka hoppas jag aldrig kommer gå i mål då
det är själva resan med alla dalar och toppar som är det som egentligen räknas i varje ögonblick.
Och en bättre, vackrare, renare, kärleksfullare & mer önskvärd livskamrat bredvid mej i vagnen
är jag helt säker på att jag aldrig kommer finna någon annanstans än bakom Malins vackra ögon.

image459
Vackrare än såhär kan de väl knappast bli.....
image460

Kommentarer
Postat av: inke

Hej Malin, så har det gått fort, men jag förstod det skulle bli så när du åkte upp andra vändan. Önskar dig stort grattis och lycka till med det helt nya livet i Stockholm. Ha det gott nu och jag håller tummarna att du även blir frisk.
Kram

2007-12-19 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback