Desinfekterad....puhhh....

Ja, så ordentligt skurad första gången denna kvällen av desinfektionsmedel inför sövningen hos läkarn imorgon :(
Rädd ju..... de jäkla medlet svider nåt helt otroligt också för den delen, fy satan! :S
Jaja, härligt att Puzzler är så snäll & förstående iaf annars hade jag nog redan brakat ihop för en bra stund sedan!
Vi har superkul bara genom att sitta och snacka timma efter timma, känns inte som de går att tröttna! :D
Vi såg på " Från andra sidan " med Flockhart innan den var lite sämre än jag trodde, skit :(
Jaja, den va okej iaf alltid nånting.... va så trött när vi såg på den, hoppades jag skulle somna men nopp mitt huvud låter mej inte sova! Nu har Puzzler satt på sin musik lite Stevie Wonder m.m. bra skit de där :D
Ikväll jobbar Puzzzzler så jag ska se lite på tv, sitta vid datan & kanske läsa lite. Blir väldigt lugnt.
De blir som uppvärmning inför morgondagen, alla kära ni måste hålla tummarna för mej & för Puzzler med så jag inte blir så rädd att jag flänger till nån i all stress..... :S De vill säga att vi åker direkt när Puzzler kommer hem från jobbet ca. 03.00 och då är de illfart till götet, då kommer jag inte vara rolig att ha att göra med.....stackars Puzz... :(
Jaja, sånt e livet om två-tre timmar är de dax att skura sej igen i denna jävla vätskan, ajajjajajajjaj.... :(

Puss & Kram på er alla särskilt vänner/släktingar till Puzzler!
//Desinfekterad skäggagam :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback