Första dagen som förlovad......

sitter här nu och äter lite god jordgubbs delikatessyoghurt & några frallor som min älskling inskaffade i morse då de självklart skulle vara lite extra göttans på morgonen första dagen som förlovade :D
Imorse hade vi de jättemysigt när vi åt den goa frukosten, satt och myste.... :)
En stund senare hade jag VÄLDIGT ont, spände grymt mycket i buken och jag misstänkte en rejäl jävla urinvägsinfektion....skit också :( Vi åkte i alla fall senare på kvällen in till nacka sjukhus och det blev bekräftat att visst var detta en rejäl UVI.. :(   Så lite starkare pencillin i 10dagar för min del nu. Jaja, kunde vara mycke värre! :D

Annars har dagen varit fullkomligt underbar! Vi är så enormt kära i varandra & han visar upp mej stolt som om jag vore de vackraste som vandrar på denna jorden, hahha.... sött är de i alla fall :)
Min blivande man är en riktig liten poet, å de är inte de minsta löjligt utan endast enormt charmigt & de får mej många, många gånger varje dag & natt att känna mej som världens vackraste diamant.....*rodnar*
Sen är jag överraskad över att en man kan ha så enormt mycket respekt för mig, faktiskt. Visst har jag som kommit nyss ur ett långt förhållande haft de bra på den fronten innan men detta är på ett annat starkare sätt, helt klart!
Sen resten av dagen har vi sett lite på tv & sett nästan, men bara nästan klart en film som ska föreställa att vara en skräckis men som vi betydligt mer skrattar åt än ryser av :) haha..... kul tycker jag.
Sen var vi iväg och såg till att få bort mina fyra stygn i pannan också, de fixade Patrik en vän till Puzzler som jobbar och jobbat länge som ambulansskötare. Han har helt enkelt de yrket jag ska plugga till! :D
När han skulle dra stygnen var jag så rädd så Puzzler fick hålla fast mej :( Inget vidare skoj.
Inte alls för att de gjorde ont utan för mina hjärnspöken.....
Vi stannade i alla fall hos Patrik och hans trevliga kvinna i sisådär nån timma och fikade litegrann, va trevligt.
Sen har vi myst nu på kvällen/natten, kära mannen gick och la sej lite efter två då han behöver några timmars sömn innan det är dax för honom att köra våran gula bananbil till Borås, hihi :)
Där ska Puzzler introduceras för min moder och kanske även min lillebror, känns kul & spännande :)

Jaja, summan av kardemumman första dagen som förlovad har varit GREAT, riktigt riktigt superbra :)
Puss & Kram på er alla men framförallt till min älskling, min blivande man som nu sover sött....
//Kvinnan med världens vackraste ring....

image462




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback