God jul & By the way e 08:a nu!

Ja, herrejesus här sitter man andra dagen som 08:a! :)
Man ska inte påstå att man är van än för de är man INTE, dock känns allt väldigt nytt & spännande...... ;)
Båda döttrarna till min blivande man sitter här och vi har nu öppnat de första julklapparna, de blev nöjda.
Kuligt tycker jag. Min Puzzler är och jobbar till tre i natt, min " lilla " tokiga dörrvakt! Saknar honom sååå.....
Nu har de blivit julafton å idag så väntar besök på kyrkogården för att tända ljus för hans älskade far, sen iväg till barnens kusiner där fler finns från släkten & sen även ha lite tid för oss själva på kvällen. Myspys :)

Idag köpte jag de sista julklapparna på eftermiddagen snacka om att vara ute sent, men men de funka iaf.
Djuren har jag med mej de vill säga båda katterna + hunden. Men de går superbra och Linnea (yngsta dottern) leker massvis med alla tre, bra då sover de gott sen.

Så de känns stort att vara nyförlovad och nyinflyttad, helt klart. Giftemål är planerat inom ett år, så dax att snart börja kolla allt som skall kollas till en sådan stor dag! :) Härligt att följa traditionen att gifta sej inom ett år efter förlovning.

Jaja, känner mej ganska mörbultad av hela den nya livssituationen & har migrän så ska ta och lägga mej i jazuccin en stund nu :) De är verkligen as gött om nåt! :)

Puss & Kram
// 08:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback