Inflyttning + julafton i bilder,enjoy!

image463
Yngsta bonusbarnet Linnea & jag som gör en konstig grimas, hehe....
image464
Fin bild på Ted...
image465
Vacker närbild....min söta lilla son.....image466
Chess funnit säg tillrätta bland alla nya två benta varelser....
image467
Julafton hos Puzzlers systerdotter.... Mitt 16åriga bonusbarn Ida, lilla jag & Fredrik....
image468
Ja, såhär mycket hårdrock är de över julen :)
image469
Chess fått julklapp av tomten :D
image470
Kära svärmor & hennes hund Pöffis.... :*)
image471
Haha julafton utan de klassiska e ingen julafton!
image472'
Min älskling med slipsen han precis fått i julklapp :D sött!
image473
smiiiile

bye bye å god jul!
puuuuussssssar till alla som förtjänar de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback