Kärlekslekar.....

pågår just nu mellan katterna, de jagar varann, kastar runt sina leksaker & är allmänt supersöta!
Nyss väckte jag sambon med att vi alla fyra de vill säga jag, katterna & hunden kom indunsandes och krama god morgon! :)  Är inte de ett bra sätt att bli väckt på så vet inte jag vad ett bra sätt är helt enkelt. Han hade sovit gott! :D
Själv inte sovit än, men de kommer väl i sinom tid..... hoppas jag! :S
Igår snacka jag en del med Puzzler, vi prata även över msn en stund tidigare imorse och sen en stund i telefonen med, imorgon åker jag tillbaka till sveriges stolthet sthlm :D  Det är en mycket vacker stad tycker jag! :)
Då kommer jag stanna i sthlm över veckan, på fredagen kommer jag & Puzzler hyra bil för att kunna åka ner till gbg, carlanderska sjukhuset på fredag morgon. Vi kommer behöva åka från sthlm runt 03.00 för att ha lite marginal tidsmässigt också. Å jag kommer må jättedåligt då jag är supernervös! :(
Ja, två dygn innan de ska jag mer eller mindre skrubbas sönder i en illaluktande, svidande, uttorkande skrubb/tvål! En gång på eftermiddagen på torsdagen och då när man gör de så tar man de över hela kroppen, JA även håret och man tar de två ggr om! Sen på kvällen är det dax för samma procedur igen och sen får jag ta de precis innan vi åker från sthlm! :S  Och de som svider så mycket även om man smörjer in sej efteråt, men de får jag inte göra nu alltså smörja in mej med nåt, eller använda nån deo eller nåt sådant BAJSTRIST & ONT!
Ja, varför nu alla dessa förberedelser? Jo, det är dax för titthålsoperationen....... :S
Efter de har sövt mej så ska de kolla vad det är för fel på mej, förhoppningsvis hittar dom det direkt så jag sedan kan få nån behandling och att äntligen få denna smärtan att försvinna! Du som inte läst bloggen tidigare (fy) de handlar om buksmärtor som jag haft mycket länge. De startade lite smått för 1½ år sedan och har därefter försämrats nåt enormt, ibland har jag inte ens kunnat gå. Inatt t.e.x. blev jag liggande på toagolvet då jag ínte kunde röra på benen för de värkte för mycket i buken när jag ens rörde lite på foten :( Så blev liggande i samma ställning TVÅ TIMMAR :( Då gick det dock inte att hålla tårarna tillbaka för att påstå att jag inte är orolig är lögn!:(
Men men nog om detta tråkiga......
Igår så pratade jag med Puzzlers barn över msn de verkar båda supergoa & roliga :)
I alla fall så åker jag alltså nu imorgon upp till sthlm igen för att stanna ett längre tag för att se om de har nån effekt på mitt mående. Djuren skall dock stanna hemma har jag och sambon kommit överens om.
Men ner åt Boråshållet på fredagen och sen när narkosen släppt tillräckligt får jag åka därifrån och då åker jag med Puzzler upp till sthlm igen, i alla fall är tanken så sen får vi se lite. Sen skulle puzzler ändå hyra bil nån dag antingen den 18 el. 19dec. Men jag fick reda på igår att vi är välkomna till henne den 19dec. 17.30 så då har jag en plan, såhär ser den ut!! Åka från sthlm vid ca. 08-09.00 så man är framme i Borås vid 13.00 ca, Då ta en fika på mitt favoritfik här i Borås och ja, ni borde alla veta vilket ställe jag syftar på mm ja, just de Orion! :)
Sen visa staden Borås det är ju ändå en ganska fin stad :) Gå & Kolla lite i affärer kanske kan Puzzler hitta nån/några julklappar här nere :) Sen hem till moder jord 17.30. Och hur länge vi stannar där beror nog på en del.
Men då har jag iaf kommit underfund med att jag gör bäst i att stanna här i Borås när Puzzler åker hem på onsdag kväll för jag ska på farfars begravning på fredagen :( Har inte än bestämt låt, det är så enormt svårt! Men de verkar står mest mellan "Wind beneath my wings" & "There you`ll be"  Men vilken av dem kommer Puzzler få hjälpa mej med att välja, usch begravningen kommer bli sååå tung bara som den är och sen då också kunna hålla masken och göra ett minnesvärt framträdande känns mycke, mycke svårt! :S Men jag gör så gott jag kan å jag gör det för farfars skull om de inte blir bra so what jag gjorde allt jag kunde å jag gjorde det för farfars skull det är det viktigaste! Den fredagen den 21dec. kommer alltså bli en tung dag som tur är kommer min sambo följa med på begravningen som stöttepelare, supersnällt av honom! Behöver verkligen allt stöd i världen då.
Ja, efter begravningen då är det väldigt snart julafton. Kommer vara hemma på julafton hos morsan som de ser ut just nu iaf. Sen vet jag vad jag kommer få av Puzzler i julklapp, ett par assnygga höga stilettklackisar :D
Sa nämligen när vi var ute på stan att jag önska mej dem och när jag prata med honom innan sa han att jag kunde få min julklapp i förskott, och de vill jag verkligen för jag behöver all uppmuntring jag kan få nu innan det är dax att skrubba :( Och jag har en plan med vad jag ska ge honom oxå men de kan jag inte skriva här då han lusläser min blogg :D Kan heller inte skriva vad det är i de paketen jag redan köpt då alldeles för många av mina vänner, familjemedlemmar m.m. läser min blogg så sorry, ni är avslöjade! haha.....ni är beroende av min blogg :D hell yea!
Puss & Kram till er alla men framförallt till Puzzler & hans änglar Ida & Linnea :)
//Flygande vit duva som hoppas på en trygg landning......

image418
Hahaha, så sover mannen Ted! :D
image419
Och så sover hans fästmö Lillstrumpan :D
SÖTISAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback