Packat & Klart....

för 10dagar i sthlm hos Puzzler :) Sitter här med extrem värk har fått ta massa smärtstillande och de hjälper men det är så jobbigt att gå runt och ha såhär ont jämt. :(  Förstör så mycket!
Om 12timmar går tåget till sthlm och tanken var då att jag skulle träffa Bimsan men de får nog ställas in för dagen då jag just nu har asont och mest av allt kommer behöva bara bli hämtad av Puzzler och sen få lägga mej ner, ja smärtan är hemsk..... jag lider av denna skiten så enormt mycket. Som jag innan sagt på fredag är de dax, mina nerver vibrerar......är väldigt rädd & extremt nervös men men vi fixar detta, jag fixar detta...de måste jag ju! :(

Idag så har det varit jättelugnt då jag haft migrän & feber, dock mindre än igår. Dock ökar smärtan i buken.....
Har pysslat en del med barnen, rensat deras öron & klippt klor och myst massa :) De saknar mej, de märker jag!
Men såhär ska dom inte ha de länge till så de blir bra, allt löser sej måste tänka så för att orka!
Jag & sambon har pratat en hel del och vad som än händer kommer vi alltid älska varandra som vänner extremt mycket då vi gått genom eld & hav för varandra och mer därtill! Nu ska jag och mannen som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta sätta oss ner och spela lite kort, snacka litegrann & bara slappa.
Puzzler nu syns vi om.......knappt 16timmar :) Saknar dig!
Puss & Kram
//Packåsnan.....

image420
Hade inget att göra....hihi :)
image422
Tihihi..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback