Personalfest på Patricia.....

herregud vilket partaj! Å nej, du har ingen aning om inte du var där inatt vill säga!
Personalfest = Heltokigt, billig sprit & massa kul folk!
Patricia = Superkul ställe :)

Detta var alltså inte en planerad fest för min och Puzzlers del, nej nej....
Efter att ha degat inne typ hela tiden så bestämde vi oss för att bege oss ut & köpa lite indisk mat, mumma! :)
Men, vi leta & leta men inget ställe va öppet måste erkänna att det irriterade mej grymt fram tills dess att vi åkte förbi Patricia, Patricia är alltså ett uteställe.... tjena redan...haha :)
Jo, där skulle vi hoppa av för att Puzzler hade en kille som var skyldig honom lite cash & sen hälsa på lite folk.
Saken vi INTE visste var att de var just personalfest, Puzzler berättade att han jobbat på Patricia -89  och att de är ett schysst ställe vi blev efter att ha varit inne och kollat läget sugna som sjutton på att partaja! Vi fick ju inte missa detta! Så vi svängde förbi mcdonalds kasta i oss mat, slängde på lite svart runt ögonen & tillät mej själv att klä mej i lite mindre tyg än vanligt vaddå nångång måste jag ju också få toka till mej! :)
Ner till Patricia igen & ner med sex sambuka, alltså shots på en timma + öl. Jo, tack de skaka till bra, haha :)
Puzzler tog en lite längre stund på sej dock för att bli riktigt kanon. Men jag hade värsta skälet till att börja fort nämligen att jag ALLTID är den som vill fortsätta när alla andra går hem, får aldrig nog! :D
Puzzler presenterade mej för X antal kul människor och jag kände mej som grädden på den varma chokladen, haha :) Kanske ful beskrivning men sann sådan..... *blink*

image446
Två skojiga typer som rockade loss totalt framåt tretiden! :) Mannen till vänster rockade loss
bra på dansgolvet med mej haha :D

Vi stod ett gäng i baren & hängde, skåla å snacka. Har nog inte varit på en fest med så mycket kul folk innan!
De vill säga Puzzlers vänner & bredaxlade jobbarkompisar ;)

image447
Jaja, "lite" billig sprit ? Mannen som himlar med ögonen är alltså vaktchef på Patricia! :D
Ja, nu kanske ni börjar hajja att detta inte var vilken fest som helst hahahahahhaha ;)

Efter mycket snack & ännu mer öl så började jag å Puzzler shaka loss på dansgolvet som två av djävulen besatta dårar! Haha, vi hade verkligen askul.....Sen så dansa jag runt med några vänner till Puzzler och också några andra fulla typer hihi....  ;)    

image448
Titta på snyggingen till höger :D PUUUUUZZZZZLLLLEERRR is the man! ;)
image449
Redo att inta dansgolvet som NO1 ;) Ja, än är inte stygnen tagna ur min lilla panna :(
image450
Bild tagen en väldigt kort stund efter alla sambuka på kort tid, haha :) Gäller att hålla masken!
image451
Japp, fylledans med Micke... Gammal vän till Puzzler, lite som en bror ;)
De roliga med Puzzlers vänner är att de verkligen ser upp en del till honom, vilket jag tycker e lattjo! :)
De hade koll även på mej kan jag säga! Vilket kändes tryggt och bra..... ;)
Dock så dök det upp ett riktigt jävla rikspucko, namn okänt! Jag dansa lite med honom & han ville inte utan hade bestämt sej för att ta de hela ett steg längre, nöp tag i mej och de slutade med att jag med full kraft fick försöka komma loss, sicket jävla äckel! Men min räddare i nöden dök upp i grevens tid och tog mej därifrån.
Nåt man då bör känna till är att INGEN muckar med Puzzler de är ingen bra ide! :S
Puzzler tracka ner honom och fick honom utkastad + gav honom några rejäla dunkar i ryggen så han blev nog lite paff, där fick han! Yes, thats a real man......*krama om & pussa på snoken*

image452
Hahaha, snacka om fyllebild! :D
image453
Detta är alltså Puzzler som bäst, heltokig precis som jag två ord : Rock on! :)
Puzzler lattjade runt på dansgolvet en stund och jag skratta halvt ihjäl mig, hehe ;)
Killen som står bakom Puzzler var en riktigt rolig filur som t.o.m. frågade om lov de vill säga
fråga om det var okej att han dansade med mej, ja för fan sa Puzzler ;)
Efter de fick han en kindpuss av mej och han var SÅÅÅ lycklig hahahahaha :D Inte van vid att vara NO1
image454
Kan man se gladare ut? Hahaha....
image456
Dansa flera timmar kan jag lova, snacka om träningspass haha :) Allt e kul med alkohol i blodet!
Ha de bra alla tokar och sörj att ni missa denna underbara festen och ni som var där: Syns nästa år!
Puss & Kram
//Glad, bakfull Molan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback