Släkten & X2000

Igår var det alltså en sådan där härlig släktträff som ni vet man bara SKA ha vare sej man vill eller inte.
För att de gamla ska känna sinnesro och man själv ska vara en "fin flicka"
Mormor och hennes man Bertil var de enda som kom igår, storebrorsan va sjuk vilket han varit till och från i två månader så han kunde inte komma, så trist! :(
Dock blir de farbror doktor för broder min. Stackars lilla barn, men men alltid kunde de varit sju resor värre.
Men iaf "släktträffen" gick hyfsat igår, ja jag lever vill säga. Hahaha, ne men skämt å sido de gick bra dock var mormor helt hopplös men säg en dag hon INTE är de..... lycka till!
Bilder från igår får jag kasta upp när jag är framme hos vännerna i sthlm, sitter ju på tåget upp nu! :D
Helt impulsivt igen men de skramlade ihop sina slantar så sött och jag kunde inte motstå hiihi.
Så bye bye tråkiga borås och tjenixen centrum i Sverige.

06.10 Tisdag

Sitter här med vännen, snackar skit och han har lurat i mej choklad och fanta fy fan! :D
Igår va vi ute och käka på ett megakul ställe, snacka om virriga kineser störtskönt!
Vi skratta högt och Puzzler heter numer Brrrrosssan....... Hahaha....
Allt bra Brrrrooosssan? Vacker flicka brrrrossssaaannnn.........Kommer snart Brrrooosssan..... hahahaa ;)
Efter extremt god mat älskade vitlöken som va i, visst man luktar som en höna efteråt men de kan de lätt vara värt, ehh jag är ju en höna pöna i de gröna eller hur ?!
Sen köptes en julklapp till min moder jord. Vad? Nja, du försök med den du men de är kvinnan har stenhård koll på min kära blogg, haha nu vet ni de allihopa! :D
Köpte även ett fint röd/orange/aprikos nagellack av märket Mavala. Mavala är ett superbra och billigt märke, finns ingen som helst anledning att slösa massa jäkla stålars på dyra nagellack när de ändå JÄMT och ständigt flagnar bort, ska målas om och framförallt ja just, tar slut. Så en uppmaning är köp hellre 20 lack från mavala än 10 från Lancome och lägg resterande pengar på en go middag med din kära, eller kanske bara nära :)
Ja, ej att glömma denna nya vännen stod med en blodröd ros till lilla prinsessan (ja, jag alltså hehe) när jag trött och hungrig klev av i sveriges mitt. Mycket uppskattat och gulligt.
På kvällen började vi se American Psycho men vad hände som aldrig brukar hända, never never never never ever...
Jo, JAG somna...... ja, känn på den! Hahaa.....sov i nästan 6 timmar! Helt otroligt skönt så nu sitter jag här som en riktig blådåre och vännen som en halvdöd deffad biff och ska se American Psycho. Jag har alltså ännu en gång i mitt liv lyckats träffa ännu ett psycho, hahaha ;) *sorry*

Puss & Kram
// Från världens centrum, ja just de lilla jag ;)

image408
Tack för den supergoa maten mamma, morsans kycklingsallad knockar de flesta och de mesta :D

image409
Tack så mycket nära & kära......

image410
Mormor & mormors man Bertil, Lillebrorsan med den hemska  hästsvansen,lilla födelsedagsbarnet, kära mor vem e väl som du taggig och jävlig, haha :D



image411
SMIIILE FOR LIFEEEEEE or fuck it! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback