Spy bar & raggning.......

Ojoj, nu har jag mängder att berätta och vet inte vilken ände jag ska börja i men, jo jag först säga att Puzzler nu är och jobbar, ja han jobbar som dörrvakt lite kaxigt tycker jag :D hihi......
Kan börja med att berätta att vi i tisdags mest tog det väldigt lugnt, snacka, såg på filmer och hade de kul bara genom att ha de lugnt å gött. Jag kände mej också lite halv vissen så de passa bra att bara ha en lugn dag.
Dock fick jag reda på att jag blivit utvald till en av finalisterna för salmings underkläder! :D En av ca. 15tjejer, de ni!
Blev såklart superglad och jag hoppas alla mina älskade vänner och ni andra röstar på mej :)

Om tisdagen finns de inte så mycket att berätta vi tog de bara lugnt, såg på film och snacka järnet.
I onsdags dock var vi en bra stund hos Puzzlers mamma som var supercool, jättekul & rapp i käften.
Hihihi, underbart! När hon bjöd på wienerbröd hoppade mitt hjärta ett extra slag då jag älskar wienerbröd! :D
Åt, snacka och skratta och efter en bra stund där åkte vi ner till ett stort köpcentrum, köpte klart julklappar till mamma & pappa. Hitta även en sak till Matti. Känns kul ja just de till goa gravida Kusinen Emelie me! :)
Efter detta så tog vi bananbilen & begav oss hemåt såg på tv en stund & snacka innan vi började svalka våra strupar med smirnoff och öl. Mumma.....
Några timmar senare satt vi på bussen på väg ner till Stureplan, där vi skulle se till att ingen gick säkert, hihi! :D
Först bestämde jag att vi skulle in på Spy bar, där var det helt schysst. Vi hängde i baren och skratta en hel del åt både det ena och det andra. Bakom mej typ 1½ timma hade jag en lesbisk kvinna som ville ha mej, vilket Puzzler självklart tyckte vi RIKTIGT roligt, hahahahaha :D Stackars lilla tös hon verkade inte lite ovan om man säger så!
Nåt som också framförallt Puzzler tyckte var skitkul var att så fort han lämnade mej för att gå på toa eller göra nåt annat så återvände han med synen att nån stod och ragga järnet på mej! Hihihi.....helt bisarrt! :S
Han var riktigt taskig en av gångerna dock, en kostymnisse stod och föreslog att jag skulle följa med honom till hans krypin på sture och jag tyckte bara han va skitjobbig så när jag såg Puzzler komma viglande så blev jag inte lite glad. Kollade på Puzzler med en bedjande blick och vad gör han? Jo, ler åt mej, tar en stol och sätter sej en bit ifrån & bara tittar på! Stackars, stackars mej som fick stå där som ett ufo! :(   haha.....
Så höll de på i alla fall till halv två-två sen blev vi utkastade från spyan p.g.a. vi enligt vakten var för fulla, men de visste vi båda att det inte var anledningen! Stod nämligen några killar en bit ifrån mej och tog på sej själva! Tokar!
Så några Qvinns hade väl blivit störda av detta & klagat vilket är förståeligt!
Men inte gjorde de nåt vi tog våra jackor och skrattade som dårar, och jag bad Puzzler att nu starkt ge skenet av att vara min pojkvän så jag skulle slippa alla drägg! Vi gick till systerstället till spy bar och Puzzler sa precis som det var men tack vare att han kände dörrvakten så kom vi självklart in, hihihi...... 
Väl där nere slog vi oss ner vid några vänner till Puzzler, trevliga & roliga typer och självklart hällde vi i oss en hel del alkohol till och jag dansa flera timmar som en tok! Puzzler kämpade för att hänga med i samma tempo men åldern kom ikapp! hihi...... så jag dansade med 5-6 andra karlar också som såg ut att uppskatta min fulighet!hihi
Efter att ha dansat en bra stund med Puzzler igen så gick han och satte sej ner för att vila sina kalkonben och jag gick fram till en hyfsat full snubbe och började dansa loss med honom en del bugg och sen massa höftvickande såklart! Är de party så är de! Efter 4-5låtar så tackade jag för dansen och gav honom en kram han blev superglad och sa : Jag har inte dansat med en tjej sen jag var ca. 18år TACK för dansandet! Supergulligt tyckte jag! :)
Tänk så lätt det kan vara att göra nån glad, de är så härligt  :D
Efter att fått 2-3 drinkar spillda på mej och skrattat mängder så närmade sej klockan plötsligt fem och vi tog en promenad runt i sthlm för att leta ställe att käka på, måste ju ha fyllemat såklart! :D Vi skratta massa åt nattens händelser  men tillslut gav vi upp, tog en taxi till Kepsen, ett kebabställe vid globen och käkade senare som dårar. Efter detta tog jag ett bad i den underbara Jazuccin och sen snacka vi och smågnabbades litegrann. Snetände lite på fyllan båda två....hihi :) Sen somna vi sött vid 09.00 och vakna i början av kvällen, då sa mannen att ja, just de jag ska ju jobba om ca. 2timmar (han jobbar som dörrvakt), grattis tänkte jag härligt att stå bland fyllona bakfull! hahaha :)
Kändes så underbart att bara få vara mitt fula, hoppiga & alldeles heltokiga jag ute utan att nån blev sur, arg eller ledsen. Kändes skönt att få vara fulla, spralliga Malin helt enkelt utan att behöva ursäkta sej!
Ja nu sitter jag här och Puzzler är hemma om ca 1½ timma och nu ska jag bara ha de lugnt å gött.
Snacka förresten med en killkompis i tele ca. 1½ timma innan, mycket trevligt! :)
Puss & Kram
//Sthlms bruden, åker hem till Borås imorgon men återkommer igen på måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback