Tankar i en jazucci...

Jag hade otur, jag träffa dig...
I början kändes allt positivt & jag trodde du va bra för mej,
Jag hade otur jag sa nej,
ditt flin skadade hela mej,
Jag skrek, du skratta...
Jag grät, du log....
Jag skar mej, du slog....
Jag kränktes, i mina tankar, i min själ,
jag dog....
Försökte leta, försökte söka men ärret var för stort,
själen skadad, kroppen för tung,
hjärtat för sårat....
Jag fann aldrig mig själv igen,
Jag blev nåt annat, nåt skadat, nåt stött i kanten,
nåt som ingen vill ha, ett problem,
ett blödande sår, ett växande ärr,
en fågel utan vingar, en rädd & skakande, gråtande liten flicka,
med alla minnen kvar,
Detta är en saga utan lyckligt slut.......

Kommentarer
Postat av: PuzzMan

ord blir så mycket vackrare när dom kommer i en så fin ordning och i ett så målande utförande som detta....

Vackert, Rörande och Gripande

2007-12-15 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback