Vi är helt oslagbara! :D

Jag och min älskling är helt oslagbara så enkelt är de bara, jag älskar honom så enormt mycket! :)
Har dock svårt för att förstå varför han vill ha mej av alla dessa damer som vandrar runt på denna jorden...
Men han låter säker på sin sak när han säger att han lekt färdigt och är redo att satsa stenhårt och endast vill ha mej och inget eller ingen annan :)
Skrev en förlovningsannons till Nacka Tidning igår, lite sent men de hade vi totalt glömt bort att sätta in.
Ska även sätta in en i Borås tidning och Nacka/Värmdö tidningen.

Imorgon ska vi iväg och jag ska testa brudklänningar igen och mitt hjärta ska se vad han kan hitta för snyggt! :D
Ska bli superkul, satt igår kväll och kolla på inbjudningskort till bröllopet och de är inte de lättaste att välja!
Men vi har några som vi båda gillar mycket så vi ska ta en närmare titt på detta nån dag i början av veckan.
Ja, herregud svårt att förstå att man ska gifta sej! Dock känns de superbra och jag känner mej mer än redo för att binda mej till någon helt och hållet. Har aldrig varit tjejen som lekt runt massa på spelplanen så att säga.
Har aldrig varit min grej då jag trivs och mår mycket bättre av att engagera mej i en hel människa helt å hållet och inte bara för vissa syftens skull eller för egen vinning utan att leva med någon man älskar, ge och ta och se till att man båda är lyckliga och mår bra de är kärlek, och nyckeln till bra sex är kärlek så varför gå ut på krogen och dra hem en karl som 30min. senare ligger och spyr ner ens nyskurade toalett och sen inte nog med det ne på morgonen dax att  vakna upp jämter en illaluktande pajas som är bakiskåt, ne INTE min grej alls :S haha.....
Ne Puzzler min älskling är din helt och hållet alltid de vill säga så länge du inte sårar mej för de har alldeles för många redan gjort och de kommer jag aldrig mer tolerera, man får skinn på näsan efter att ha varit med om en del!
Känner mej mycket starkare idag än jag gjorde för 3månader sedan så de går framåt allting vilket känns väldigt skönt. Har varit 08 i åtta dagar nu vilket känns bra, känner mej hemma i lägenheten och trivs bra dock känner jag mej som ett ufo på stan då jag inte vet nästan nånting om vart saker och ting ligger i sthlm. :S
Men de kommer i sinom tid såklart är ju alltid så när man kommer till nytt ställe att de tar X antal månader innan man känner sej helt hemma. Jaja, har städat en del för en stund sedan och nu ska jag bara ta de easy för jag har en överraskning till Puzz när han kommer hem vid halv fyra inatt men vad får ingen annan än Puzzler nånsin veta! :)
Puss å kram
//Sthlm brud fast med stil........ :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En bra bloggare raderar inte sina kommentarer. hur gammal är puzzler? hoppas det går bra med klänningen!

2007-12-31 @ 01:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback