Fullt ös snart är jag medvetslös! :S

Sitter här ännu en gång och har egentligen hur mycket som helst att berätta men ska försöka att inte skriva en hel uppsats :D
På dagen som var innan det blev natt vilket det nu är när jag skriver så var jag bakis, inte jätte....men litegrann så självklart blev det pizza. Smaskens :D Kolla film med såklart Blood diamond heter den jag såg den var skitbra! Den rekommenderar jag varmt.
Nu måste jag ju berätta om min lördag kväll som ni vet mamma hade fått med mej och min brors flickvän på iden att gå med henne och kolla på streaplers mot gratis sprit! Och vi tackade förvånande nog ja.
Kom till morsan och vi började dricka, vi drack och drack och drack.....ja ni förstår och vet själva hur det är.
När det väl var dags att gå till parken kände jag bara yeeee baby lets rocknroll to the streaplers!
Nykter hade tanken varit typ: "nej för helvete jag vill inte äter hellre broccoli endast resten av veckan"
Vi kom dit och det var fullt med folk mestadels gamla sliskiga kärringar och gubbar och musiken var egentligen asdålig och till och med trots all alkohol i kroppen så hatade jag musiken men visst skulle jag svänga på de nyrakade såklart ;) *klackspark*
Och blev uppbjuden av en till sett från utbudet mycket stilig karl som var mycket trevlig och duktig på att dansa och efter nån timma så hängde jag med bra i svängarna och hajjade det här med dansen snabbt.
Då var det väldigt kul faktiskt, de hade jag aldrig trott. I slutet av kvällen kom min superfulla bror och hans kompisar och de var bra i gasen + bra i gasen hahaha, en av deras vänner hade däckat utanför parkhallen och låg nånstans i snödrivorna! hehe........fyllesvin!
I slutet av kvällen fick också denna kille jag dansat så mycket med mitt nr. alltid kul med nya vänner och sen dess har han hört av sej lite då och då. Kul! :D

Jag och morsan vinglade hemåt lite före ett och vi var nöjda och "lagom" fulla och nånstans känner jag pinsamt nog att det här vill jag göra om igen, men dock inte till dansband! :D

Dagen idag har annars varit lugn, myst med killen och som sagt sett på film.
Slutet av kvällen/natten har däremot inte varit lugn fick reda på vid 23.00 att min nära och goda vän hamnat på lasarettet igen och nu är inlagd så om ca. en timma ska jag åka dit och nej jag har inte sovit än :S shit
Sen träffade jag en kille vid 02.00 en bit utanför där jag bor som inte mådde bra så vi snacka lite och jag tror jag fick honom på bättre tankar mini psykolog som jag är :)

Och sista saken jag nu berättar är att om ca en vecka kommer jag ha en snygg, sexig hemsida klar!

" Tacka hellre ja en gång för mycket än en gång för lite, tänk vad du annars kan gå miste om "

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback