Hump de Bump trallallalala.....

Mmm, det är vad jag lyssnar på nu och ni som inte vet vems låt detta är ja, då är de sorgligt men jag får väl vara snäll och skriva gruppens namn nämligen Red Hot Chili Peppers :) Hell yeah... ;)
Förra natten var verkligen omtumlande killen var enormt elak mot mej och jag bara kände att ne nu jävlar får det vara nog, man ska inte behöva ta hur mycket skit som helst och jag tog mina saker och gick till närmaste ställe en stund och snacka av mej lite. Mådde väldigt dåligt och var enormt ledsen. Men av nån anledning gick jag tillbaka javisst älskar jag honom och vi har det SÅÅ bra när vi har det bra så att säga men sen är det rena pesten till och från, alldeles för mycket pest för min smak och tro mej du skulle inget gått tillbaka! :( Men men vi har snackat lite ikväll i alla fall och det känns ganska bra men jag är fortfarande ledsen och nerstämd av det hela. Nog snackat om detta tråkiga. Nu till nåt roligt nämligen:

Natten som var så började jag och min kära vän Inke pyssla med min hemsida som som sagt förhoppningsvis ska vara uppe för er att se på måndag! :D
Det tar sin tid det där och jag är enormt tacksam för min hemsida INKE! :D
Den kommer bli väldigt snygg kan jag lova där kommer jag kunna bokas som modell och sångerska.
Wieee...... skoj! :D

Idag har jag eller ja idag som nu blivit igår i och med att det är natt som det alltid är när jag skriver typ.
Jag har varit på träning spinning la på motstånd utav helsike kände att jag och min lilla spända kropp behövde det och skönt som satan var de. Min kusin som i vanliga fall lever sitt liv i trista Dalarna var med hon är nämligen här för hon har träffat en kille :) Skoj för henne, ja de lät kanske tyket mena inte så :S
Mamma satt jämter och trampade på som en besatt i början men såg ut att vara nära döden efter 20min hahaha, efteråt sa hon också att det var en nära döden upplevelse :D
Jag var cool och bara klev av cykeln som en riktig atlet efter passet och log ett brett leende, som jag kanske konstigt nog gör jämt när jag sitter på cykeln ler hela tiden typ även när jag känner att det är tungt som satan. Always look on the bright side of life you know :)

Efter de kom jag hem duscha och käka så som man brukar efter en träning eller? :)
Sen var det dags att glo in Shark jippie :) Det är BRA älskar hans sharkiga beteende, hehe....
That turns me on baby ;) haha, nej nu är jag ful! :D

Såg förresten på nya Beck nyss också Advokaten.....vem kan motstå Mikael Persbrandt?!  :)
Jag bara är helt överförtjust har funderat på vad detta beror på och har nu kommit fram till att hans ögon gör mej svag, väldigt svag......hahaha......får se till att jag sitter ner när jag ser Mikael annars lär mina knän vika sej :) Sen om man ska gå efter hans karaktär Gunvald Larsson ja då kan jag fasiken inte klaga på nåt. Mmm...jasså du är kille som läser detta okej då ska jag förklara för dej varför med tanke på att du inte hajjar ett smack! Gunvald är hård på ytan, rejäl på nåt sätt eller ja på alla sätt. Men när man "lär känna honom" vet man att han är ett guldkorn på varje sätt man kan tänka sej.Han är snygg och fruktansvärt sexig! Och när han blir arg så konstigt nog JAA det är konstigt så blir jag ännu mer förtjust och tankarna blir inte mmm tänk att äta middag med honom. Nejnejnej......hehe... :D Nu får jag ta och skärpa till mej i alla fall så var filmen bra som alla Beck är! :D

Nu ska jag fortsätta med vännen Inke att fixa hemsidan. Så håll ut snart är den klar :)

" Tänk på att varje människa har ett hjärta så skapa inte sår i det, för alla sår läker inte "

Kram
//Malin pyjamasbyxan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback