Kommit underfund med att jag inte är teknisk :D

Sitter här och får hjälp med att få ordning på nåt, på min lilla blogg. Är allt annat än teknisk, trodde faktiskt jag skulle fatta lite mer än jag gör för jag fattar precis ingenting alls. Hahaha....... :D
Eller jo förresten det gör jag, detta vet jag hur man gör nu alltså skriver ett inlägg. Men en blogg med bara några inlägg då och då är ju inte jättekul. Speciellt inte på en blogg som denna sångerska/modell/författare. Ne jag får helt enkelt ta och lära mej detta på nåt utomjordiskt sätt :)
Mmm......så vad har hänt sen senast. Det vill säga bara för några få timmar sedan. Jo jag har klippt kattens klor inget jättespeciellt men hon fick ett rejält utbrott vilket var ganska kul men irriterande då klockan var runt 03.00 och man helst inte vill bli stående ute i kylan med flyttlådorna, vilket inte skulle förvåna mej om jag snart gör då jag är en riktig buse när det gäller ha på musik på nätterna, tvn, leka med katten, duscha ja lite av varje kan man väl lugnt påstå :S
En tråkig nyhet är att fotningen som skulle vara på torsdag blir nu uppskjuten till nästa torsdag då jag ser ut som ett världskrig i ansiktet. Har fått i mej nåt jag inte tål vilket innebär apelsiner. Vet inte hur eller vart eller riktigt när men trist som sjutton är det i alla fall.
Förhoppningsvis hinner jag bli "normal" igen innan söndag då det är dax igen annars lär du snart läsa ett inlägg från en mycket sur och irriterad bitch till modell ;)

Satt och käka frukost innan och gluttade på Oprah va med massa om de godaste pizzorna.
Och plötsligt kändes inte mina mackor lika intressanta längre utan hade hellre tagit flyget till Chicago och ätit på dess bästa pizzeria. Nån som följer med? :)

Tur att jag har min kära vän Stefan eller ja alias Inke som sitter och försöker hjälpa mej så gott det går med denna sida, eller egentligen för att han finns överhuvudtaget. Gör så mina tunga nätter inte känns riktigt lika tunga som de skulle göra om jag skulle sitta ensam som jag alltid tidigare gjort.
Guld värd är han och en sju helsikes fotograf också kan jag lova :D *Me and you always and forever*
Och bara så att alla vet de han är min Inke och ingen annans! Så försök inte ;)
Kan ju också i förbi farten nu berätta att han har fullt upp med att sitta och fundera på om jag har en erotisk zon i halsen eller ej, haha.... Somliga människor är inte riktigt kloka. Såna som jag helt enkelt så Inke nej jag har ingen erotisk zon i min hals men däremot på min hals så dröm sött i natt! :D

Mmm....så vad händer i kväll då? Jo ikväll blir det en timmas styrketräning, lite städning, kanske blir de jag som lagar middagen idag kanske killen.....En promenad med min mjuka stora vovve Chester, som förresten har änglavingar som bara jag kan se :D Vilket även min minikatt Lillstrumpan på ungefär ett kg som förutom att vara liten och enormt söt också dessutom försöker få mej både vräkt och döv också har fråga mej inte hur han där uppe låter henne behålla dem, men samtidigt så tror jag att jag vet de men det är en hemlighet som bara jag och han och den lilla sockisen vet :)

Men men kanske skriver mer senare idag men så länge have a great day! :D

Puzzisar
//Malin, Lillstrumpan och Chester









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback