Min brorsas tjej ska vara konstruktiv :S

Kära vänner min storebrors flickvän har de nu inte lätt, imorgon ska hon klockan 18.00 prick.
Ha nåt konstruktivt att säga min bror Andreas sambo, ja alltså en manlig sådan min bror är inte bög!
Detta beror på att här i Borås har allt rullat fram och tillbaka pga. att Bim ja det vill säga min brors flickvän har tyvärr tagit ett snedsteg men det ska jag inte yttra mej om alla tar vi sådana nångång ibland. Shit happends when you party naked! You know bitches out there! :D
Så i alla fall för att summera detta som händer så kan man väl säga att om mindre än ett dygn är rara Bim mycket nervös, jag tror det är bäst att jag övar lite tal med henne   ;)

Vad har jag annars gjort idag?
MMmmm......jag har faktiskt varit duktig jag har varit ute med hunden Chess som ni nu vet ganska mycket. Sen har jag tagit ett pass med styrketräning så akta er för mej   ;)
Längtat väldigt mycket efter fotningen som är på torsdag då ska jag stylas från topp till lilltå :D
Behöver inte ha med mej nåt alls, utan det finns en hårstylist+make up artist+klädstylist på plats. Det känns mycket bra och jag längtar ju för vem skulle inte göra det? Detta är även ett betaljobb och det gör ju inte saken sämre :D Tjohooo here I come :D

Går i djupa funderingar angående min lilla terrorist till katt om hon är gravid eller ej. Mmm......ja det är väl bara att vänta och se och om du som läser detta är intresserad av väldigt små, vackra sockisar så skriv det till mej så jag vet  för dom kommer ryka snabbt i så fall serru :)

Jo en rolig sak att säga men som man egentligen inte borde säga är att min lillebror behöver verkligen en enorm skurning från topp till minisnopp. Mest hans väldigt stora och illaluktande ladugårsvägg.
*urk*

Har en så pinsam, ja rent utsagt fruktansvärt pinsamt att berätta nämligen att min kära men ibland inte så kära mamma har nu bestämt sej för att dra med mej och Bim på lördag till Folkets park här i Borås där spelar nämligen Striplers ja jag vet vad du tänker just nu och nej jag gillar itne dansband jag HATAR dansband. Men min mörsa har ändå en poäng jag drog med henne till Swing den kvällen var det bara typ 20åringar där så detta är hennes sätt att ge igen ren jävla hemsk bisarr hämnd!
Så jag ska alltså dansa gammeldans okej sa jag men då ska vi först dricka gratis upp din sprit som du har hemma och det gick hon med på. Så visst jag kommer säkerligen ja eller både jag och Bim dööö av alla äckliga gubbar som kommer försöka klämma både här och där på oss stiliga kvinnor!*urk*
Mer om detta kommer jag nog skriva om antingen på lördag men definitivt på söndag!

Så ha en bra fortsatt natt eller dag så glöm inte att hålla utkik efter nästa inlägg! :D
Kramar
//Malin den konstruktiva = bygga vidare (positivt)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback