När allt går uppåt och framåt då trivs jag :)

Just nu trots att det är natt. Så känns allt ganska hyfsat. Om ett tag ska jag spela in en demo det ska bli väldigt kul och det öppnar många dörrar alldeles för många kanske ;) hehe.....
Sen så är det fotning på torsdag och det ska bli så kul! :D
Idag har jag varit på spinning rejält pass med mycket mycket motstånd och 75min långt men jag måste vara i jäkla bra form i och med att jag klara det utan vidare trots att jag drog på mycket mer motstånd än man egentligen skulle :D Thats me a hard working girl ;)
Haft en mysig kväll sett på Hjälp det är ju bara för kul, hahaha......skratta högt kan jag lova och killen med.

Min morgon börja ganska konstigt mamma väckte mej genom att ringa och lät helt panikslagen min tanke var nu har någon gått och dött eller så har hon slagit i hjäl sej men de visade sej vara att hon var livrädd för sin ena dvärgpapegoja som hade rymt ur buren då ena utgången inte varit stängd under natten.
Så jag fick kasta på mej kläderna och rycka ut som värsta djur livräddaren. Hahaha......
Fick in den stackars mycket skrämda lilla söta fågeln som heter Ragge :D Hade fått ett litet sår över näbben men inget allvarligt skönt de.
Stackars mamma men samtidigt komiskt hur kan man vara rädd för en såå liten söt ragge? hahaha

Sen rusade jag hem pussade lite på Chess och Strumpan, åt frukost packade mina träningsgrejer och iväg på spinningen. Sen när jag kom hem hade älsklingen gjort god mat fullkornspasta med pastasås med kyckling och massa nyttigheter mums! :D Sen såg vi som sagt på tv nästan hela kvällen och myste.

Sitter just nu och hör på min egna producerade låt den är väldigt bra faktiskt :D
Kramar på er och ta tillvara på alla ni älskar för de ska jag! :D
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback