Ojojoj vilken natt och vilken minikatt!

Ja, så sitter han här lite innan fyra på morgonen och har inte sovit än. Herregud. Jaja nog om det.
Så vad har hänt sen jag senast skrev mmm.....*funderar*
Jo jag har suttit vid datan med min kära vän Inkedinkepinke och skrivit en hel del.
Hittade en inspelning jag gjort när jag var yngre när jag sjöng och insåg direkt efter att ha skrattat högt i sisådär 10min att gud vad jag har utvecklats. Gjorde mej glad såklart. Men ska idag skicka över en av de låtarna till vännen så han får nåt roligt att skratta åt! :D

Min lilla katt kommer nu upp på tapeten igen, jajamen hon har varit som ett yrväder i natt. Herregud tänk om ni sett henne. Hon flyger och far in i väggar och dörrar, upp på soffan för att snabbt som satan kuta in i köket och glida över köksbordet! Hahaha.....
Min älskade kille låg och sov för att han ska ju jobba idag, ville ju inte att han skulle bli störd så därför så stängde jag dörren till sovrummet. Men tror ni inte att vår lilla terrorist till katt ska in där och skrika ändå!?`
Jodå dörren är stängd men hon har gett sej sjutton på att komma in och tar därför sats från hallen och springer in i dörren om jag minns rätt två gånger! Hörde bara pang!  Sen när hon fattade att den taktiken inte funka så började hon försöka, ett väldigt tappert försök måste jag säga med att gräva sej in genom dörren vilket självklart inte gick så bra de heller så då gjorde hon ett sött försök men de funka inte.
Hon kom till mej och kollade på dörren och jamade sådär försiktigt och gulligt, kollade på mej med sina vackra ögon och de sade verkligen snälla snälla mamma öppna jag vill till pappa. Men elak var jag och öppnade inte det tror jag killen uppskattar i alla fall trots att hon blev sur som en sill!

Chester har myst med mej en hel del som vanligt tar hand om sin mamma på nätterna, han är underbar.

Jaja, nu har min älskade kille kommit upp och jag ska nu prata en stund med honom!

Kramar och önskar att det går väl för er alla i livet
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback