Vilken kväll och natt *suck*

Ja så sitter man här igen! *pust*
Kvällen började som vilken kväll som helst men ändrade sej väldigt snabbt och då drastiskt.
Började kvällen med att äta lite rester från gårdagens middag, ja jag vet inte så roligt men vad gör man när pengarna inte räcker till  :(
De slank ner i alla fall och mätt och hyfsat belåten satt jag då framför tv:n en av mina bästa vänner!
Shark började och jag bara älskar den serien och jag sjönk ner djupt i soffan och var fullt koncentrerad på vad detta förvånansvärt bra avsnitt handlade om och hur det gick minut för minut.
Ja, just då TYVÄRR ringer telefonen och det är en flickvän till en av mina bästa vänner som är i andra änden hon ber mej komma över då min kompis inte mår så bra. Anledningen till varför jag rusade upp och kastade på mej kläderna så fort var och är att han har en mycket dålig bukspottskörtel och för er som inte vet så kan det vara väldigt farligt så farligt att det kan leda till döden.
Jag ringde genast en taxi och väntade otåligt på att den skulle komma.
Packade ner lite grejer gick så fort så jag minns fortfarande inte vad jag packade ner :S

När jag väl kommit dit visade det sej att han var mycket dålig, hade enormt ont. Vilket naturligt visst skrämde mej enormt, så med några tårar som föll över mina bleka kinder så slog jag numret alla måste lära sej i skolan nämligen 112.
Väl däruppe så gick allt ganska okej, däremot så tyckte nog sköterskorna att jag var jobbig inte konstigt egentligen inte jag som var jobbig utan vännen som hade ont och skrek i högan sky.

Nog om det. Han lever och jag sitter här trött och hungrig och funderar på vad som finns i kylskåpet.
Kanske en macka eller två eller varför inte lite rester nu med ;) haha.....

Min vän Stefan är nu hos mej och inte på andra sidan av en skärm i gbg vilket känns kul.

Kan också tillägga att min terrorist till katt faktiskt inte varit som en riktig terrorist idag tror hon är rädd att jag ska ringa Bush då hamnar hon ju rent utsagt i en "kattastrof"

Hunden Chester ligger och slickar sej på ställen jag helst vill glömma att han slickar sej på då han ofta ger mej pussar......*urk*

Killen sover djupt och gott i sängen men dock utan mej jämter, måste ju skriva här så ni vet vad som händer eller hur?! :D

Jaja, nöjer mej med detta så länge
Kramar
//Malin den oslipade diamanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback