En halvtimma kvar......... :S

Resfeber, resfeber & resfeber!!!!!!!

Nu åker vi hemifrån för att lämna Chess på hans "hotell" i sjömarken om en halvtimma!
Det är så väldigt snart, jag fattar verkligen inte att vi ska till London......hehe
Jaja, nu har jag haft resfeber länge nog, snart är det dags, ingen gladare än jag! :)
Antagligen hinner jag reda gå i den första affären idag! Jippie, och öl såklart, massa öl! :D *mums*
Har gjort en hyfsat vågad ögonsminkning, hehe, guld och turkos blev de där ;) *blink blink*

Jaja, nu får jag krama om Chester och Lillstrumpan sista stunden, kommer sakna dom små!
Kram kram kram kram kram
//Nu försvinner jag........kanske föralltid?
Vem vet inte du, vem vet inte jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback