Förlåt Förlåt Förlåt...........

för att jag inte skrivit på flera dagar jag har haft så fullt upp här.
Jag blev singel i lördags :S Känns både bra och dåligt måste jag säga, jag hoppas ju såklart att allt ska lösa sej och att vi längre fram i livet ska bli vi två igen och det tror både jag och han, dock så behöver både jag och han egen tid att fundera och för min del egen tid att bli mer självständig då jag alltid levt ihop med antingen familjen eller med killen. Jag är ganska självständig men har känt nu sen i lördags som en överraskning att jag är mycket självständigare än vad jag trodde vilket känns toppenbra. I förhållandet vi nu på slutet hade så innebar det så mycket smärta både för mej och honom att det inte var rätt, även fast allt som var asbra verkligen var skitbra och helt övervägde de som inte funkade så vill varken jag eller han vara i en relation där man psykiskt eller fysiskt far illa. Därför så är detta som hänt ändå det bästa just nu för oss båda. Vi är superbra kompisar och avslutade det på ett väldigt moget sätt. Jag kommer bo kvar hos honom i ala fall till en början nu både för djurens och min egna skull då jag ser detta helt och hållet som mitt hem och just nu inte heller har ett bra ställe att ta vägen till.
Men det gör mej inget alls då vår kommunikation funkar superbra och vi har kul som kompisar redan.

På söndag händer nåt som känns skitkul då ska jag sätta mej på bussen till gbg för fotning med Steffi och det är verkligen på tiden det var evigheter sen sist så det ska bli jätteskoj och sen finns det en faktor som gör att det känns ännu mer skoj, den är att jag både varit i London och shoppat + Lager 157 så jag har en hel del nya kläder m.m.  Kommer krävas flera sessions för att få med alla kläderna så till söndagen har jag tänkt ta med mej de höga svarta dojjorna, lackklänningen, läderkjolen m.m. Och ha de som prioritering nummer 1.
Längtar efter dej Steffi, du behöver inte stötta mej i detta svåra trots att det känns i hjärtat, jag tycker om dej ändå!

På torsdag åker jag och tittar på min bebis Ted :) Ska bli jättekul enligt hans ägare så har han vuxit en del och blivit jätteduktig det känns bra! :D Han är så supersöt och jag längtar så efter den 27augusti då jag ska hämta hem honom.

Imorgon så är det inte riktigt säkert än vad jag ska hitta på men antagligen ska jag träffa vännen Kristin hoppas verkligen detta! Hon är nämligen världens brud! De ni.....blir ni nyfikna va?! håll er borta grrrr......hahahahaha
Hon är min gamilam! Ingen annans, hahaha.......Puss o kram på dej Kristin! :)

Ne, nu ska jag om en liten stund se på tv ett program som kommer senare ikväll är ju American Idol jag håller stenhårt på Jordin sparks och Melinda Doolittle dom är i en helt annan klass än de andra! Go girls....... :)

Puss o kram från mej 
en liten borås tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback