Haft fullt upp :)

Nu sitter jag här och klockan är inte ens 07.00 än, har inte kunnat somna än tyvärr. Men men, inte så mycket att göra åt och ännu en gång tyvärr. Tänkte berätta lite om min torsdag som för övrigt var en väldigt fullspäckad dag!

Dagen började med att ta bussen ner till centrum och där äta en liten lätt frukost blev självklart nåt smaskigt också, ja som ni vet jag brukar aldrig äta nåt sånt på vardagarna men igår kunde jag inte motstå! Det blev en liten chokladboll och en krämbulle, fast åt inte ens halva krämbullen........ :S
Efter detta så gick jag och min älskade nu mera vän till museet här i Borås och kollade på lite konst, kan ju säga att det i vanliga fall inte är min grej riktigt men nu var det ju inte vilken konst som helst utan en släkting längre bak i tiden till honom som målat en del av tavlorna som var fina vissa av dem mycket fina :)
Kan rekommendera att gå dit och kolla en stund för de kan faktiskt vara ganska kul.

Efter detta så tog vi tåget mot varberg och hoppade av i Viskafors, jag var lite lätt illamående och blev genast orolig för att jag höll på att bli sjuk men försökte att inte tänka på det just då. Vi gick en liten bit och sen var vi framme hos min bebis Ted nu är det exakt en månad kvar tills jag hämtar hem min söta lilla älskling, han var jättemysig när vi var där och efter en stund somna alla de tre små huller om buller :D
Då satt vi och snackade med kvinnan som äger katterna och det var trevligt.

Efter detta så gick vi nerför den långa backen och körandes kom exets mamma som bor precis där vi var och vi följde med upp till hennes mysiga lägenhet och efter en stund kom Johanna exets lillasyster som verkade lite stressad, stackarn. Vi snackade en bra stund och stannade enda tills 21.20 var faktiskt trevligt att prata lite :D
Sen tog vi bussen hem och jag var jättefrusen och blev ännu mer orolig för om jag faktiskt hade blivit sjuk och i så fall IGEN........ :(   Vi gick förbi McDonalds och jag köpte bara en liten liten hamburgare medans mannen vid min sida körde på som en riktig liten gam, hahhaa :D
När vi kom hem så sprang jag in i duschen och det var då jag märkte att jag verkligen var sjuk kände mej matförgiftad och det hjälpte inte hur mycket jag än duschade och hur varmt jag än hade jag frös som en tok ändå!
Superjobbigt, så jag blev helt enkelt matförgiftad! Så min uppmaning är var försiktig med vad du äter nu när vi alla kommit in i rötmånaden! Som tur är sitter jag här nu och är efter en tung natt bra igen. Tur de Steffi!!!! :)
På söndag är det fotning, helt enkelt dax för mej att tjäna lite kosing och inte minst ha roligt!
Här kommer några bilder från senaste fotningen och om några dagar kommer det upp från väntande plåtning.

image142

image143

image144

image145

image146

Puss o kram på er alla och ha en superbra dag, själv ska jag nu försöka lägga mej och läsa och försöka finna lite ro i tillvaron genom att tända lite rökelser m.m.
Saknar dej massvis Kristin och även dej söta Jenny, du Jenny hör av dej förresten! :D
// Brain freeze in the peabrain :D *hahahahahaha*


Kommentarer
Postat av: Adde

Kul att höra att du har det bra! kram

2007-07-28 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback