Jag är med barn!!!!!

Idag fick jag beskedet jag är med barn. Det är en liten pojk och han är 4,5vecka gammal :)
Känns superkul, han är supersöt och jag har nu adopterat honom men får hem honom först om 8-10veckor.
Han är pigg, glad och enormt vacker. Han är av rasen Norsk Skogskatt och kommer från en till synes mycket bra uppfödning, där kvinnan som äger katterna ställer ut dom flitigt och lillens andra mamma är en mycket fin utställningskatt. Pappan mycket vacker likaså! :)
Satt och kolla på nätet och åkte genast dit för att titta och föll pladask för den lille :) Alla var ju supersöta, alla fyra men denna var nåt över det vanliga! :)
Här kommer några bilder på Super Trouper som han nu heter men jag ska döpa om :D

image103

image104


Lillen med ett av sina syskon :)
image105

Och lillens mamma:

image106

Så vackra och min lille är sötast av alla :D
kramar
//Gravida Malin

Kommentarer
Postat av: Inke

Sicken liten sötnos!

2007-07-03 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback