Kort inlägg......

Sitter här sjuk så de blir ett kort inlägg där jag bara skriver litegrann om vad som hänt.
Elfsborg vann ju så jäkla underbart mot de fula gnagarna! JIPPIE!
Tyvärr blev jag dålig efter första halvlek och var tvungen att gå hem, så enormt trist men som tur är han jag se båda målen :D När jag kom hem blev jag liggande :(
Idag så träffade jag Kristin en mycket mycket kort stund hon fick bara sina presenter som hon gillade väldigt mycket och jag fick present från USA ett fint linne och ett par häftiga stringisar :) Tack söta Kristin! :D
Har glömt att berätta att jag i onsdags var och kolla på en kattunge då den jag redan innan kollat på inte blev aktuell så kan jag nu glädja er med att berätta att om 7 veckor kommer lilla Ted hem till oss :)
Han är supersöt, jag tog några kort tyvärr blev korten väldigt dåliga men här kommer ett av dem i alla fall.

image122

Puss o kram
//Malin som längtar efter Ted världens sötaste :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback