Lager 157......... :D

Idag så var jag och morsan iväg på en liten tripp till Gällstad för att jag för första gången skulle få shoppa loss lite på lager 157, de blev lite mer shopping än jag tänkt mej men dock bara nödvändiga och mycket användbara saker.
Nu är jag nästan frisk, skönt som sjutton :) Så snart Steffi och Adde kan vi snacka på msn igen :)
Pojkvännen har varit en underbar hjälpande hand flera nätter i rad nu, genom att han vänt på dygnet för att sitta uppe och spela data men gör det för min skull för att jag skall ha sällskap. Det är värt oerhört mycket......

Jag tänker och längtar efter Ted......gud så skoj det ska bli! :)
Imorgon ska jag träffa en kompis jag inte träffat på ja jag vet inte hur länge hon heter Jenny i alla fall och för några år sen hängde jag och hon ihop i vått och torrt och hon var min bästa vän länge. Så kul ska de bli :)
Sen på torsdag kanske jag och killen drar till stugan det beror helt och hållet på vädret annars stannar vi hemma och går ut med kompisen Malin och hennes pojkvän, fast det är inte helt säkert om det blir av men men vi får se.
Här kommer lite kort på lite av de jag köpte på Lager 157 som jag varmt rekommenderar! :) Sen vet jag att jag varit en riktig slarver med att visa kort på alla de andra plaggen jag köpte i London men håll ut de kommer i sinom tid!:)

image131
Toppen och solglasögonen det är sommar det :) Båda från Lager 157

image132
En ny tjock go tröja de var verkligen på tiden :)

image133
Ett linne och solisarna igen :) Förutom detta linnet köpte jag även två svarta och ett terracotta färgat med :)

image134
En vitt body, väldigt tajt och framsidan kan ni tyvärr inte få se då den vid brösten är för genomskinnlig :D haha

image135


Förutom bilderna på det ni sätt och de jag berättat så köpte jag även ett brett svart skärp, några trosor, 3linnen till som jag skrev tidigare ja det är de jag kommer ihåg nu i alla fall :)
Bye bye

//Dax att förvandlas till Sir väs hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback