Min älskade vän Kristin :)

Igår träffade jag gumman Kristin, nåja det lät väl sådär hahaha.... :D
Träffade helt enkelt min bästa goaste vän och vi gick på knalleland och hade skitkul, som vanligt när vi träffas!
Jag shoppade litegrann en stor spargris b.la. som jag inte får röra förräns nästa sommar om den då är full.
Är den full redan i vinter så får jag öppna den då och göra nåt roligt för pengarna jag sparat, bra ide va?!?! :)
Sen köpte jag ett par lite större örhängen i guld + ett par enkla vanliga lite större silverringar.
Blev även lite ros & sandträds rökelse + en ring som ändrar färg efter mående, lite kul tyckte både jag och Kristin så hon köpte en till sej själv med :)
Kristin hitta ett par jättesöta örhängen som var väldigt prissänkta så de kosta 15 KRONOR! haha :) Thats my girl! :)
Efter vi strosat runt på knalleland, opps, just det köpte två par trosor med ett par lite roliga som är röd/vita som de på framsidan står Kiss my butt och på baksidan är en stor röd pussmun :) Och ett par svarta sexiga.
Ja, i alla fall efter knallelands turen så följde tösen med mej hem gosa lite med Chess, det lilla barnet och snacka en hel del. Visade bilder från London resan, sjöng en stund för henne för första gången hon tyckte det lät väldigt bra sa hon :D Kul de sa jag :)
Här kommer en söt bild på pumpan när hon leker i sin stora klätterställning med en liten mus :)

image140

Kristin han bara lämna lägenheten och så saknade jag henne igen! :(
Men men ska bli sååå kul nästa gång vi träffas och jag måste se till att få med mej henne och kolla på min lilla bebis som om en månad i morgon kommer hem till sin " riktiga " mamma :D
Har inte somnat än :( *pyton*
Men idag ska jag i alla fall iväg på en konstutställning mitt ex. släkting har ställt ut där och jag tycker att de tavlorna jag sett är ganska fina så tänkte kika förbi lite snabbt. Sen iväg vid 18.00 och kolla på Ted.
Pratade ju här om dagen med "uppfödaren" och hon sa att han blivit jätteduktig och supersöt så det känns bra :)
Här kommer en bild på lilla Chess med så slipper det bli avundsjuka mellan syskonen :)

image141

Kompisen Jenny ska jag se till att ta en fika med nån gång nästa vecka det ska bli jättekul att träffa henne igen :)
Saknar dej söta vännen! :)

På söndag är det som du vet, om du följer min blogg vill säga fotning i studio i gbg.
Ska bli väldigt kul temat blir i alla fall till störst del lack & läder.
Nej, nu är jag helt slutkörd och det är dax att i alla fall lägga sej och läsa och bara hoppas att man snart kan somna, håll tummarna gott folk! :)
Pussar och kramar till er alla......Men en extra stor puss & kram till Kristin som är min lilla söta ängel :D
Dagens ord: Peabrain (ärthjärna)
Dagens mening: Brain freeze in the peabrain........ hahahahhaahahhahahaa :D
//Peach and love to you all from the little peabrain! smile....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback