Plåtningen kommer bli av...........

men jag är inte frisker, fy satan! :( Kommer bli tungt förhoppningsvis är jag mycket  bättre imorgon.
Men det kvittar plåtning blir det vad som än händer så oroa dej inte i onödan Steffi! :)
Idag tänkte jag försöka komma ut lite på stan gick 5min sen mådde jag enormt dåligt efter att en stund ha varit envis och tjurskallig helt enkelt vägrat gå hem trots måendet så gav jag upp. Så dagen har bara varit stå i duschen, äta, sova, äta, sova, äta, dricka, sova...... :(
Det värsta är att jag vet inte riktigt hur jag ens ska fixa att måla tånaglarna ikväll, haha! Men men de löser jag alltid på nåt sätt i värsta fall får jag väl be katten om hjälp!

Klarar inte av att sitta här mer nu men ska försöka gå och packa.
Puss o kram på er alla. Steffi syns imorgon!

//Sjuklingen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback