Sånt e livet :)

Träffade ju vännen Jenny idag, och som jag sagt de va väldigt längesedan men ändå så flöt samtalet bara på vi snacka både om tiden som varit och framtiden. Hade trevligt och innan hon gick bestämde vi oss att nu får vi fasiken kämpa lite för att hålla kontakten och de tycker jag och ska jag verkligen försöka med :)

Annars har det inte hänt så mycket idag men jag har bara för er skull tagit några bilder på den där klänningen jag köpte i London i det lite porrigare stuket :D Se och njut av hur raffig den är eller blunda! :D

image137
Och ja jag älskar skorna enormt mycket :D Och här kommer två bilder till :)

image138
Och en bild på baksidan av klänningen :)

image139

Puss o kram
//Flickan i de HÖGA klackarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback