Snart lyfter vi........ :O

Nu har jag resfeber så det nästan är löjligt, är lite skakis i hela kroppen!
Har längtat så och längtar sååå efter när vi lyfter och ser att allt nedanför blir miniatyr.
Nu är det färdigpackat & klart. Satt även nyss och tittade på bilder på min bebis Ted, gud va han e söt!!! :D

När vi kommer till London imorgon 16.20 så är det bara att ta sej fort till hotellet, kasta på sej party kläderna och sen är de fest!!!!!!!!!!!!! :) Sen ska det även hinnas shoppas en hel del, festas ännu mer, gå till madame tussaude, se Big ben & buckingham palace, även ner till området som heter Soho och förhoppningsvis hinner vi även med London Eye :)  Känns så förbaskat kul så det nästan är löjligt, har sån resfeber så jag nästan tror att det är ett skämt, ska jag verkligen till London?!!?! Jaja, jag ska väl det helllllll yeah! :O
Tror jag kommer vara hyfsat rund om fötterna en stor del av tiden där och killens runda fötter vill jag inte ens tänka på, hahha! :) Hoppas inte ni kommer sakna mej för mycket här hemma så länge är jag ju inte borta ju, eller ja de vet man ju aldrig vem har sagt att jag kommer hem på bestämt datum, jag är ju en vuxen tokig människa, haha! :)
Här är några saker jag hoppas jag ska hitta i London till ganska hyfsat pris:

1-3 par skor
1-6 par toppar
1-2 par tjocka tröjor
1-3 par byxor
En del smycken, scarfar, underkläder både söta och sexiga, goa skönhetsprodukter m.m.

Puss & kram
Vi får se när vi hörs av nästa gång, för vem vet? Inte jag i alla fall! :O
//Fly away with me.................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback