Äntligen helg! :)

Ätit frukost och sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idag, känns väldigt jobbigt idag av en stor självklar anledning men inget jag vill nämna här. Jaja, igår så var jag på stan och köpte 8stycken ramar i olika storlekar och sen satt jag och Inke och snacka och diskutera vilka åtta bilder jag skulle välja av alla de säkert 10.000-15.000bilderna vi tagit, herregud det var inte lätt och när det väl var klart var det dax att bestämma vilken storlek alla bilderna skulle få och alla ramar (nästan) har olika storlekar *pust*
Till slut blev vi klara med att välja och Inke fixade rätt storlekar till mej på dem **tack**
Ramarna och de kosta inte så många hundra men bildframkallningen kommer kosta 700spänn! Jävlar vettu!
Men men, jag har inget framkallat mer än en liten bild av alla mina modellbilder så det känns inte mer än rätt!
Här kommer en bild från i söndags! :)

image94

De är dock ingen bild jag valde hehe..... :)
Ehh här kommer en av de bilder jag valde......Den som kommer vara störst och hänga i mitten:

image95

En av mina favvobilder helt klart! :D Jag längtar så efter att få se alla dessa bilder.
Idag ska killen till vårdcentralen då han hostat/harklat sej i säkert 2månader nu och jag har tjatat i en evighet att han ska söka hjälp då han nästan fått andnöd på nätterna! Så nu ÄNTLIGEN!

Jaja, nu ska jag lägga mej och läsa.
Puss och kram
//Kragagam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback