Bästa vännen :)

Nu sitter jag här alldeles till mej för om högst en timma kommer jag träffa min bästa vän, äntligen!
Som kommit hem efter att ha tillbringat 6månader i USA! Hon har pluggat och det har gått bra för henne :D
Känns superkul! :)

Har planerat och bokat in en hel del nu för sommaren och framförallt hösten.
5 Juli åker jag och killen till London, då får Chess bo på pensionat tror han kommer stortrivas!
Sen 15 Juli då är det elfsborg på hemmaplan mot AIK, måste gå och se såklart!
Sen efter de ska vi till stugan i Varberg, underbart underbart och underbart!
Sen blir de liseberg minst en gång blir nog två gånger, en gång med killen och en gång med morsan :)
Efter detta så är det dax för moder jords födelsedag och sen ska jag och killen på bröllop!
Sen 2sep. så åker jag med morsan till Grekland/Rhodos :) Sola, sola och massa öl såklart :)
Sen 29sep. ska jag med en mycket go person iväg och se på Jonas Gardell i örebro göttans! :)
Sen fira storebrorsan som fyller år den 30sep. Och efter detta iväg den 10okt. till Globen och se på Gwen Stefani med mej då har jag även min trotjänare och goaste vän Kristin (ja hon som jag ska träffa idag) vi ska se på showen och sen ligga över i två nätter shoppa och partaja :D
Sen är det lugnt vad jag vet just nu i alla fall, Ja lillebror fyller år i okt. och jag i nov. så lite grejer i alla fall :)
Ja, detta är ju en hel del :D Så kul.

Nu ska jag sätta mej och läsa eller nåt till kömpisen kommer vi prata om att gå på djurparken men vi får se vädret är ju sådär. Kram kram
//Kragagam. 

Måste ju visa några bilder nu när jag skaffat en så bra digitalkamera :D
Här är min minikatt Lillstrumpan förresten :)
image97

Och min vovve Chess o ja (ja helt osminkad och upplagt för allt annat än fotning!)
image99

Och så en bild jag är nöjd med som jag tagit.....

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback