Fullt ös medvetslös! :S

Idag var jag och morsan på Ullared det var smockat med folk kan jag lova! Helt extremt. Jaja, löningen har ju precis varit och smarta som vi var åkte vi också på en fredag! :S Men men jag höll i plånboken hårt måste jag ändå säga köpte en tjock tröja+en t-shirt till killen, sen ett linne som man kan ha som klänning med till mej här är bild på den + armbanden jag köpte......

image101

Sen blev det mest måste ha saker det vill säga schampoon, tvålar, body lotion och lite småplock även lite småplock till hemmet. Jag och morsan hade det ganska trevligt och hon handla inte heller mycket i vanliga fall kan det bli att min moder verkligen har en vagn som är överfull! Men två lätta påsar var det är bra för att vara två damer!

Igår var jag och Kristin på djurparken, vi hade mysigt. Var så kul att se henne igen och hon såg ut som jag kom ihåg henne! Ja, men vet ju aldrig vad som kan hända med nån som flyttar till USA i 6månader! :S
Vi snacka på massa och jag kunde knappt hålla snattran i 5 sekunder, haha :)
Vi gick i alla fall där och strosa runt  några timmar sen följde gumman med mej hem en stund också.
Sen var det dax för henne att bege sej, måste ärligt säga att jag dör nästan av längtan tills vi ses igen! :D
Här kommer en bild som togs på en söt sak i djurparken :)

image102

Söt eller hur?!?! :D
Vill sen bara tillägga att jag såg för andra gången filmen Bowling for columbine, den är mycket mycket bra och tänkvärd. Ja, helt enkelt en superbra och viktig film i mitt tycke har du inte sett den så se den genast!

En tråkig sak var att fotningen på söndag blev inställd p.g.a. det kassa vädret :(
Jaja, Steffi får ta det när jag kommer hem från London nu sticker jag snart närmare bestämt på torsdag!
Ciao!

//Hamburgaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback