Idag är de plåtning! :)

Ja, så nu är jag klar! Röda tånaglar, jag vet har haft de flera gånger förut MEN idag kommer de inte synas så mycket ändå då jag har skor som täcker tårna typ hela tiden. Ska bli kul idag men kommer bli en mycket varm busstur! :(  Idag hänger mycket av arbetet på Steffi att han hittar coola, udda, snygga vinklar då jag har de perfekta outfitsen :) Och kommer jobba utav helsike :) Klänningar och skor är stylingen idag + mc jacka, stay-ups ja lite av varje. Kommer bli elegant vs sportig :) Kommer bli skithäftigt tror jag! Plus att idag ska mina läppar istället för mina ögon stå i fokus första gången :D Så flera olika läppstift är ner packade + mycket mycket annat :D
Men idag har jag ideer och har tänkt lite mer än vanligt. Jag trivs egentligen bäst när en stylist är med vid fotningen då de är så duktiga men men denna gången tror jag att stylisten MINI ME  kommer lyckas bra ;)
Det lär ni få se om inte inatt här på bloggen så säkerligen imorgon! :)
Nu ska jag skriva lite mer med Steffi sen bege mej till götet.
Kramizzar
//Elegant & sportig :)
Förresten några bilder från den 13maj enjoy!

image85


image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback