Jag flög! :S

Hallo på er folk & fä! :) Nu är jag snart helt frisk bortsett från rejäl förkylning, mindre kul men ingen fara som alla vet!
Idag så nästan började min dag med promenad med killen och Chess, jag blev jättelätt yr och mådde lite sämre vid ansträngning. Min karl han har verkligen IQ 3 ibland och höll i en frisbee, Chess hade ganska lång lina som JAG höll i och plötsligt så kasta han iväg frisbeen alldeles för långt jag han inte reagera och på mättningen efter märkena efteråt så kunde vi konstatera att jag flög 2,5m och landade på HUVUDET! Ajajaj, kan jag lätt säga och jag skrapade upp axeln me :( Inge kul låg kvar en stund efter smällen då jag mådde illa. Efteråt sa killen att han knappt kunde hålla sej för skratt, taskigt! Nu är det bara att hoppas att jag inte blir sämre ikväll, tänker inte få nån jäkla hjärnskakning! Som jag sa till killen AVBOKNINGSSKYDD (jag bjuder ju honom på resan till London) haha.....
Stackars Chess förstod inte vad som hände när han försökte trösta och jag knuffa undan honom, men mådde ju inget vidare. Efter denna flygtur gick vi till videomix och jag hyrde tre filmer en av dem såg vi nyss nämligen:

Filmen "Bobby" om mordet på Robert F Kennedy, mycket mycket bra och enormt intressant.
Imponerande skådespelar lista med bla. Anthony Hopkins, Helen Hunt, Elijah Wood.
Jag får faktiskt medge att jag på sidan filmtipset gav filmen full pott betygsmässigt, så se den genast!

Nu ska jag göra pannkakor, men kom igen det är ju ändå lördag :)
Puss och kram
//Kragagam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback