Kypesjön.....

Dagen börja med att jag vakna, hehe ovanligt :) Åt snabb frukost sen iväg på långpromenad med killen och hunden valla dem båda :D Snabb promenad på nästan 2timmar sen körde jag även lite styrketräning, göttans :)
Och allt detta i den värsta värmen idag gick ut typ vid 13.00 när solen stekte en levande! *pust*
Men känns väldigt skönt att varit igång idag igen med lite träning.
Efter detta så har det inte hänt så mycket idag, familjen är i väg på Sweden Rock Festival tills på söndag så nu har jag ansvaret för sötisen Ludde och fåglarna. Var ute med Ludde en stund idag så han fick skutta omkring sen gosa vi lite me, såklart! Han e ju supersöt :)  Han har lyssnat på radio mycket idag me :) Haha, bra sätt.

Imorgon ska jag tillbaka till häxan och spå klart mig, ska bli spännande såklart.
Annars så är det en lugn dag imorgon kanske blir det lite träning då me, vi får se.
Här kommer några bilder till från söndagen.
Kramizzar och pössar
//Stekt Makrill ;)

image92

image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback