Leva på hoppet! :)

Igår satte jag ju mej på bussen till götet för en fotografering. Då anade jag inte att jag idag skulle sitta och ha riktigt ont i knäskålar m.m. Men det var de värt! Vi fick massa asbra bilder och både och jag Steffi är supernöjda! :D
Nästa fotning med Steffi är nu på söndag :) Då är det fotning vid havet som gäller ska bli jättekul! :)
Att jobba med nåt man tycker är såå kul är helt underbart faktiskt och Steffi är en superbra arbetsgivare! :)
Här kommer en bild från igår :

image87

Behöver jag ens nämna att gårdagens fotning var som ett rejält träningspass! hahaha :)
Dojjorna på bilden är ett par av mina nya jag tycker verkligen dom är sjukt ful snygga! hahah jättekul att ha såna.
När jag satt på bussen hem igår vid 22.00 så var jag helt slutkörd! Han är duktig på de Steffi att göra mej riktigt matt! :) Men så är det jobba inte lata sej. hahhaa :D
Här kommer en bild till från igår.

image88

Fler kommer jag lägga upp på bloggen vid nästa inlägg. Nu ska jag vattna blommorna :) Kram på er alla!
//Hoppelihopp! :D


Kommentarer
Postat av: Steffi

Å är det någon som tror att arbetsdagen tar slut vid 22 när jag och Malin jobbar? Nädu, här körde vi på fullt ös sanslöst sen med göra iordning första delen av fotosessionen för publicering och var klara först halv fyra på morgonen. Malin gjorde digert arbete med att välja ut bilderna, som fått mycket god kritik. Så här snackar vi jobb och effektiv sådan! Nu får Malin vackert kurera sin sönderslagna kropp till perfektion igen då det är dags nästa söndag.
Malin, du är bäst, det finns hur mycket som helst kvar att göra.. kram!

2007-06-04 @ 13:27:37
Postat av: carro

jag är stefans syster dotter (han som fotar dej) tycker verkligen att dina bilder är jättefina, du är jättefin! hur snyggt som helst, blev avundsjuk!
haha. :) men lycka till med allt!
// Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback