Mycket denna dagen! :D

Ja morgonen började lugnt, läste och såg på tv men sen efter att killen kommit hem så har det varit full rulle! :)
Det började med att vi skulle ner till stan och betala resan till London´och försöka ändra så vi får ta med två resvärskor istället, då man aldrig vet hur mycket jag kommer shoppa :S hahaha.....
Men det gick inte att ändra på men som tur är väger inte kläder så mycket oftast i alla fall och vårt handbagage får väga 5kg vardera så tillsammans 10kg kläder och skor på hemvägen! Hahaha..... :)
Sen har vi nu förstått att vi för att vara på den säkra sidan ska ta med oss så lite som möjligt så att det finns mycket plats kvar i resväskan men de löser sej alltid :) Jo, som sagt jag betalade resan för oss och sedan bar det i vägg till H&M som hade rea men hittade inget kul där alls, ovanligt för att vara jag men bra ändå tycker jag! Därför att jag sedan gick till Gina Tricot och hittade en del :) Jippppppieeeee :D Jag har hittat ett par halvlånga snygga shorts i ljus kamouflage och guldknappar, coola! :) De du Steffi när vi plåtar nästa gång tar jag med dom! :)
Sen hitta jag även ett tublinne/klänning går att ha vilket som den är svart och utan axelband som ni nog förstod av ordet tub :) Den är lite udda och cool :) Sen köpte jag även en korallfärgad scarf/hårband/skärp ja de kan man ju ha i allt och allo :) I en färg som passar mej jättebra har jag fått höra :) Så dessa plagg är jag mycket nöjd med att jag köpte :) Efter detta så var både jag och killen väldigt hungriga och bestämde oss för att fira att resan var betald och att vi snart sitter på ett plan till London med en öl i handen mumma, vi firade det med att dela på en kinamat :)
Så nu får jag hålla igen lite imorgon med godiset och läsken så de så!

Sen nu när vi varit hemma en stund så har jag sett lite på tv, somna en liten stund, och sen nu suttit här vid datan en ganska bra stund och kollat på olika hundraser cane corso, collie, weimaraner m.fl.
Collievalparna är supersöta och det är endast om det blir en sån som de blir tik annars blir de hane :)
Så det har jag i alla fall kommit fram till nu! :) Alltid något. 

Har ju haft feber några dagar nu men börjar känna mej bättre trodde en stund i morse att jag nog var frisk men känner nu att kroppen inte är helt som den ska fortfarande lite feber och huvudvärk. :( *puuuhhh*
Men men tack och hej sång och stå hej! :)
//Längtar efter LONDON! :)

Kommentarer
Postat av: Inke

För chess skull bör ni nog skaffa en tik.

2007-06-15 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback