Nu lämnar jag snart Borås......

Ja, herregud vilken dag jag haft! Som jag tidigare idag skrev så är detta en svår dag av icke nämnd orsak. De som känner mej väl vet varför. Men men trots mycket tårar denna dagen och en del ångest så kommer jag snart ifrån Borås! Jo, det är nämligen såhär att jag beställt en resa och sticker snart!!! :D
Jag bjuder med mej killen till London, vi kommer bo på ett schysst och väldigt stort hotell på Oxford Street som ligger mitt i smeten bland allt kul! :D Jippie! ;)  Han blev ganska glad med för först sa jag bara att vi kanske ska ta en tripp till London eller vad säger du? Och han hängde på min ide och sen precis innan vi skulle boka så sa han att mm, kommer bli lite tajt med pengar. Svaret blev typ, ehh jag bjuder! :D *hehe*
Vi kommer åka den 5 Juli med flyg, såklart ÄLSKAR att flyga! :) *trots att öronen nästan exploderar puuh*
Sen åker vi hem på kvällen den 8 Juli :D Jag ska shoppa och festa för allt i världen så att säga.
Here I come bitches :) Har forskat lite nu idag på vilka ställen jag måste till bl.a. Harrods såklart, några stora marknader, massa märkesbutiker m.m. :)  Sen också lite uteställen med mera. Jag skulle bli MYCKET tacksam om du som läser varit i London och har nåt schysst shoppingställe/matställe/uteställe att rekommendera dock måste det ligga i närheten av Oxford Street kommer inte ha tid att åka runt i hela England! *s*

Efter resan var bokad så ringde jag till ett hundpensionat för nånstans måste ju vår Chess vara och det kommer lösa sej det med han kommer få leva lyxliv sötnosen :) Sen ut på stan och köpte ja ni vet såna där miniförpackningar med schampoo, tvål m.m. Så ja, jag är laddad och har redan resfeber!!!
Får se kanske kommer jag aldrig mer tillbaka :O

Ha de göttans allihopa nu ska jag snart glutta på advokaterna som jag tycker är grymt sköj nu när Alan Shore spelar hela firman ett jävla spratt! Fan va tokig han e I LIKE!   :D

//All my love to you and London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback