Både jag och den nya datan = sjuka :(

Nu sitter jag här vid en data från stenåldern nämligen min och killens gamla dator då vår nya har pajat verkligen inte skoj alls :( Så nu ska den skickas in på reperation och lär vara på semester i sisådär två veckor kommer sakna min hederliga trotjänare! Och kommer definitivt inte sitta lika ofta vid datorn!

Jag har varit sjuk ett tag nu och därför har jag inte kunnat skriva några inlägg alls under denna perioden tråkigt men men vad gör man när kroppen säger ifrån?! :(
Äter pencillin och grejer nu så ska nog bli frisk snart, tråkigt med alla roliga grejer som har fått ställas in och skjutas upp och sånt. I dont like that :(

Igår var Stefan här flera timmar hos mej och vi snacka som sjutton och hade ganska kul och om några timmar kommer han hit igen, tröstar stackars sjuka mej. :D haha....
Killen har varit en ängel nu när jag varit sjuk om man bortser från i lördags då det var tredje världskriget här i vår lya, hjälp ibland är vi helt tokiga både jag och han och tro det eller ej men vi har fortfarande inte blivit vräckta!! :)

Nu ska jag kolla hur mina stämband funkar idag för nu är det inte lång tid kvar förräns jag ska spela in lite material!

" Nu hålls det på och byggs upp ett Malin imperium och du kommer få joina vare sej du vill eller inte haha "

Kramar
//Stämbandet Malin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback